نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

Call of Duty: Vanguard حالت انحصاری PS4 و PS5 ندارد

Call of Duty: Vanguard برخلاف چند بازی اخیر مجموعه کال آو دیوتی، حالت خاصی را به‌صورت انحصاری به کاربران پلی استیشن نخواهد داد.

تجربه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 مزایای انحصاری خواهد داشت. اما قرار نیست که در کال آو دیوتی ونگارد شاهد یک حالت از بازی باشیم که در نسخه‌های دیگر، گیمرها نمی‌توانند سراغ آن بروند. اکتیویژن با انتشار یک مقاله در بلاگ رسمی پلی استیشن توضیح داد که کاربرهای کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی موقع تجربه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard از چه مزایایی بهره می‌برند.

کاربران کنسول‌های پلی استیشن که به‌صورت گروهی به تجربه‌ی این بازی بپردازند، مدام ۲۵ درصد XP بیشتر نسبت به حالت عادی را دریافت خواهند کرد. همچنین هر ماه یک رویداد «دریافت XP دو برابر» به مدت ۲۴ ساعت فقط برای کاربران PS4 و PS5 برگزار می‌شود. مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس به مناسب عرضه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard و فصل جدید وارزون، باندل مخصوص به خود را دریافت می‌کنند که شامل اسکین اپراتور، دسترسی به یک سلاح خاص و موارد دیگر خواهد بود. جالب این‌جا است که اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس سونی باشید، با آغاز هر فصل جدید ونگارد یک باندل تازه را دریافت می‌کنید.

بازی Call of Duty: Vanguard

همچنین اکتیویژن تایید کرد که خریداری باندل Battle Pass بازی Call of Duty: Vanguard روی پلتفرم پلی استیشن، مزایای بیشتری نسبت به خریداری آن روی پلتفرم‌های دیگر خواهد داشت. در آخر هم باید بدانید که اگر روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 به تجربه‌ی کال آو دیوتی ونگارد بپردازید، دو اسلات بیشتر برای قرار دادن سلاح دارید.

بازی Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ حالت Spec Ops را به‌صورت اختصاصی در اختیار کاربران کنسول‌های سونی قرار داد و بازی Black Ops Cold War در سال ۲۰۲۰ حالت زامبی Onslaught را انحصاری سونی کرد. هر دو آن‌ها یک سال در انحصار کنسول‌های پلی استیشن شرکت سونی بودند و سپس روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس گیمرها قرار گرفتند. حالا به نظر می‌رسد که کالاف دیوتی سال ۲۰۲۱ قرار نیست به آن شکل یک حالت خاص برای نسخه‌های پلی استیشن بازی داشته باشد.

Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کنسول PS4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. طی روزهای آتی می‌توانید قبل از عرضه‌ی رسمی بازی شروع به دانلود و نصب آن کنید. به‌زودی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در کیفیت‌های مختلف روی پلتفرم PC اعلام خواهد شد. اکتیویژن برنامه‌های پیش رو برای فصل اول Vanguard و Warzone را توضیح داده است و شما می‌توانید برای اطلاع پیدا کردن از حجم فایل‌های نصبی بازی Vanguard در پلتفرم‌های مختلف، به مطالعه‌ی خبر مربوط‌به آن بپردازید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده