// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰

واکنش منتقدین به بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

امروز بازی The Dark Picture: House of Ashes روانه‌ی بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی قابل قبول را می‌دهد.

استودیو سوپرمسیو گیمز پس از بازی Until Dawn، به سراغ ساخت سری The Dark Picture Anthology رفت. محصولی که از نظر ساختار شباهت‌هایی به Until Dawn دارد، اما تیم سازنده‌ی آن سعی کرد که با قسمت‌های مختلف آن تجربه‌های متفاوتی را ارائه بدهد.

امروز بازی The Dark Picture Anthology: House of Ashes عرضه شد و دیشب هم میانگین نمرات بازی در سایت متاکریتیک قرار گرفت که براساس آن شاهد عملکرد قابل قبولی هستیم. در ادامه شما کاربران زومجی می‌توانید توضیحات بعضی از منتقدها راجع به بازی House of Ashes را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

The Dark Picture: House of Ashes

کاراکتر The Dark Pictures: House of Ashes در حال نگاه کردن به خلبان

زومجی: ۶۰ از ۱۰۰

یک مجموعه بازی انتخاب‌محور داستانی که با الهام از فیلم‌های ترسناک متوسط و سرگرم‌کننده ساخته شده است، دو وظیفه‌ی اصلی دارد؛ تاثیر انتخاب‌های مخاطب روی داستان‌گویی را به او نشان بدهد و بازیکن را بترساند. پس وقتی چنین محصولی در ارائه‌ی وحشت و حتی استفاده‌ی درست از جامپ‌اسکرها با ضعف جدی روبه‌رو شده، به‌سادگی باید پذیرفت که اصلا نتوانست به موفقیت هنری برسد.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

ساختار بازی و شخصیت‌های آن، بهتر از دو قسمت قبلی مجموعه هستند. سوپرمسیو در لحظات مختلف بازی از مواردی مثل QTE (سکانس‌های دکمه‌زنی سرعتی) استفاده کرده است. شاید بازی آنطور که باید و شاید ترسناک نباشد، اما لحظات اکشن هیجان‌انگیزی دارد که سرنوشت شخصیت‌ها را رقم می‌زنند و بخش نهایی بازی، حسابی رضایت‌بخش بود. شاید این مجموعه در زیر سایه‌ی Until Dawn قرار گرفته باشد، اما House of Ashes در مسیر درستی قدم برداشته است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

از زمان عرضه Until Dawn تابه‌امروز، The Dark Pictures Anthology: House of Ashes بهترین بازی ترسناک استودیو سوپرمسیو به حساب می‌آید.

گیم اینفورمر: ۷۵ از ۱۰۰

House of Ashes به هیچ‌وجه من را نترساند و غافل‌گیر نکرد. اما متوجه شدم که با یک محصول قابل احترام هیجان‌انگیز طرف هستم که می‌تواند یک شب شما را به‌تنهایی یا درکنار چهار نفر دیگر از دوستان‌تان سرگرم کند. اگر تابه‌امروز از سایر نسخه‌های این Anthology خوش‌تان آمده است، این نسخه را هم دوست خواهید داشت. این در حالی است که اگر انتظار محصولی در حد Until Dawn را دارید، باید یک سال دیگر هم منتظر بمانید.

گیمزرادار: ۶۰ از ۱۰۰

یک بازی بدون حس‌وحال با محوریت قرارگیری افراد نظامی مقابل هیولاها که نقطه‌ی قوت آن یک‌سوم پایانی عجیب‌و‌غریب با مکانیسم‌های کوآپ عالی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده