نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶

امکان ارتقاء رایگان به نسخه بهبودیافته بازی Oddworld: Soulstorm

استودیوی آدورلد اینهبیتنتز از انتشار نسخه‌ی Enhanced Edition به‌شکل یک به‌روزرسانی رایگان برای کاربران پلی استیشن و کامپیوتر خبر داد.

استودیوی آدورلد اینهبیتنتز اخیراً اعلام کرد که بازی Oddworld: Soulstorm یک نسخه‌ی بهبودیافته دریافت می‌کند که در اواخر سال ۲۰۲۱ نه‌تنها برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر، بلکه برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود. البته دارندگان نسخه‌های فعلی نیز نباید نگران باشند؛ چرا که نسخه‌ی Enhanced Edition از طریق یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار آن‌ها نیز قرار می‌گیرد.

استودیوی آدورلد اینهبیتنتز با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت: «سلام شهروندان! ارتقاء به نسخه‌ی Enhanced Edition بازی Oddworld: Soulstorm برای تمام بازیکنان پلی استیشن و پی سی رایگان خواهد بود. از اینکه از همان ابتدا از ما حمایت کردید، متشکریم!» نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Oddworld: Soulstorm شامل بازی اصلی و تمام به‌روزرسانی‌هایی است که تابه‌حال برای این اثر پلتفرمر معمایی عرضه شده است. در این نسخه شاهد محتوای تازه و بهبودهایی در گیم‌پلی نیز خواهیم بود که درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از آن‌ها در دسترس نیست.

کسانی که می‌خواهند نسخه‌ی ایکس باکس Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition را تهیه کنند، می‌توانند به‌سراغ نسخه‌ی Day One بروند که شامل یک قاب فلزی مزین به تصاویر بازی است. همچنین یک نسخه‌ی کالکتور نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل مجسمه‌ای به‌طول ۹ اینچ از کاراکتر اِیب، خالکوبی دست اِیب، برچسب‌های قبیله‌ای، کتاب هنری ویژه‌ی ۱۶۰ صفحه‌ای و جاکلیدی شرکت استخراج معدن می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر نسخه‌ی بهبودیافته با ما همراه باشید و بررسی بازی Oddworld: Soulstorm را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده