// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲

عرضه نسخه کامپیوتر بازی Outriders روی ایکس باکس گیم پس

کاربرهای سرویس ایکس باکس گیم پس روی کامپیوتر از امروز می‌توانند بازی Outriders را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه تجربه کنند.

بازی Outriders بهار سال جاری روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از منتقدان و کاربران کسب کند. نکته جالب این بود که مشترک‌های سرویس Xbox Game Pass روی کنسول‌های ایکس باکس می‌توانستند از همان روز عرضه آن را بدون نیاز به خریداری جداگانه تجربه کنند.

این در حالی است که به‌تازگی مشخص شد Outriders دراختیار کاربرهای کامپیوتر ایکس باکس گیم پس هم قرار می‌گیرد. مشترک‌های سرویس روی پی سی از امروز می‌توانند مشغول تجربه‌ی اوت رایدرز شوند. اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر اوت رایدرز در گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی آن روی گیم پس در روز عرضه به صلاح بازی بود. همچنین اعلام شده بود که بازی تا انتهای ماه مِی ۳.۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

ازاین‌رو انتظار می‌رود عرضه‌ی بازی Outriders روی Xbox Game Pass کامپیوتر هم بتواند بیش‌ازپیش کاربران بازی را افزایش دهد تا یک موفقیت برای اسکوئر انیکس رقم بخورد. بازی Outriders توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Outriders نوشته است:

Outriders، جدیدترین ساخته‌ی پیپل کن فلای، به‌خوبی از المان‌های مجموعه Gears در سیستم مبارزاتی خود استفاده و آن را با ایده‌های منحصربه‌فرد خود ترکیب کرده است. نتیجه کار، یک بازی شوتر لوتر سوم شخص است و درکنار سیستم مبارزات، درخت مهارت‌ها و طراحی مناسب آن به‌خوبی روی روند پیشرفت بازیکن تأثیرگذار است. همچنین طراحی متفاوت درجه سختی بازی هم کاربر را برای تجربه‌ی اوت‌رایدرز روی درجه سختی‌های بالاتر و کسب لوت‌های بهتر وسوسه می‌کند. این در حالی است که داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی در Outriders باتوجه‌به پتانسیل بالای آن، به خوبی انجام نشده و به هیچ‌وجه نمی‌توانید با شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده