نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

اعلام زمان عرضه بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition

نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Oddworld: Soulstorm برای کنسول‌های بیشتری عرضه می‌شود و نسخه‌های فیزیکی آن هم به بازار می‌روند.

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition در ماه نوامبر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. در اوایل سال جاری و پس از یک غیبت طولانی، مجموعه بازی Oddworld با نسخه‌ای جدید به اسم Soulstorm در دسترس کاربرهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی قرار گرفت. مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس از روز عرضه بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به بازی دسترسی داشتند.

از همان زمان برخی از نشانه‌ها به احتمال انتشار بازی Oddworld: Soulstorm روی ایکس باکس پس از چند ماه اشاره می‌کردند. سپس در میان تازه‌ترین اخبار بازی با تایید رسمی سازندگان راجع به عرضه‌ی نسخه‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مواجه شدیم.

نسخه‌ی فیزیکی بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد. این نسخه شامل بازی اصلی و تمام به‌روزرسانی‌هایی می‌شود که تابه‌حال برای این اثر پلتفرمر معمایی منتشر شده‌اند. محتواهای تازه و گیم‌پلی بهبودیافته هم در Enhanced Edition قرار گرفته‌اند. این وسط یک نسخه‌ی فیزیکی گران‌قیمت برای کاربرهای ایکس باکس در نظر گرفته شد که شامل خود بازی و موارد مختلف از جمله استیل‌بوک است.

نسخه‌ی کالکتور بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition

نسخه‌ی کالکتور بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition روی پلتفرم‌های غیر از ایکس باکس هم نسخه‌ی فیزیکی خواهد داشت یا خیر. آیا راهی برای تبدیل کردن رایگان نسخه‌های عادی بازی Oddworld: Soulstorm روی پلی استیشن و کامپیوتر به Enhanced Edition وجود دارد؟ سازندگان هنوز پاسخ این پرسش را نداده‌اند. نسخه‌ی Enhanced Edition بازی Oddworld: Soulstorm در ماه نوامبر (آبان-آذر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر (انحصاری فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز) عرضه خواهد شد.

این ساخته‌ی استودیو Oddworld Inhabitants نمره‌ی ۶ را از زومجی دریافت کرد. روایت داستانی جذاب و سرگرم‌کننده، شخصیت‌پردازی خوب قهرمان داستان و گرافیک چشم‌نواز به‌عنوان نقاط قوت اصلی آن معرفی شدند. در خلاصه‌ی بررسی بازی Oddworld: Soulstorm می‌خوانیم: «با وجود موفقیت‌ نسخه پیشین مجموعه Oddworld، کاربران توقع داشتند تا نسخه نسل نُهمی بازی بتواند تجربه‌ی مشابهی را ارائه دهد. این در حالی است که Oddworld: Soulstorm از نظر داستان‌سرایی، به جذابیت نسخه پیشین است و حتی از نظر بصری هم به‌خوبی خود را به‌عنوان یک بازی پلتفرمر نسل نهمی نشان می‌دهد. اما مشکلی که وجود دارد، این است که گیم‌پلی بازی اصلاً چیزی نیست که کاربر را سرگرم کند. همچنین سیستم حرکتی نامناسب و باگ‌های متعدد سبب شده تا کاربر بدون هیچ اشتباهی مدام طعم مرگ را بچشد و خسته شود».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده