// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰

تایید ساخت دنباله Yakuza: Like a Dragon و جدایی خالق مجموعه از سگا

شرکت سگا مشعول ساخت دنباله‌ی بازی Yakuza: Like a Dragon شده است. اما خالق یاکوزا دیگر نقشی در تولید بازی‌های این مجموعه نخواهد داشت.

توشیهیرو ناگوشی که سال‌ها در سگا مقام بالایی داشت و نقش بسیار بزرگی در تولید قسمت‌های مختلف سری بازی Yakuza داشته است، بعد از ۳۲ سال شرکت ژاپنی محل کار خود را ترک می‌کند. براساس گزارش‌ها او قرار است به شرکت چینی NetEase بپیوندد. در همین حین سگا اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت دنباله‌ی بازی Yakuza: Like a Dragon توسط تیم جدید کلید خورده است.

همچنین حالا می‌دانیم که دایسوکه ساتو، رئيس استودیو Ryu Ga Gotoku (سازنده‌ی سری بازی یاکوزا و سری بازی Judgment) هم از این تیم جدا شد. ناگوشی باور دارد که تیم جدید در استودیو به بالاتر بردن سطح مجموعه و ارائه‌ی ویدیوگیم‌های عالی به دنیا می‌پردازد: «اعضای Ryu Ga Gotoku به یادگیری، مواجهه با چالش‌ها و رشد می‌پردازند. عمیق‌ترین سپاسگزاری را از شما طرفدارها دارم. به خاطر حمایتی که داشتید، بسیار ممنونم. خواهش می‌کنم که به حمایت از تلاش‌های استودیو ادامه بدهید». وی از طرفدارها خواست که منتظر شنیدن اخبار رسمی جدید راجع به کارهای بعدی او در جهان بازی‌های ویدیویی باشند.

قهرمان اصلی بازی Judgement

تیم مدیریت، تهیه‌کنندگی و کارگردانی استودیو بازی‌سازی Ryu Ga Gotoku تغییر کرده است. سازندگان می‌گویند که مشتاق نمایش دادن بازی جدید خود هستند تا گیمرها عملکرد تیم جدید و تازگی آن در عین حفظ هویت اصلی استودیو را ببینند. سگا گفت که برای ارائه‌ی ادامه‌ی داستان ایچیبان از بازی Yakuza: Like a Dragon به گیمرها هیجان دارد.

زومجی در بررسی بازی Yakuza: Like A Dragon به قلم محمد صادق تواضعی نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را تقدیم این اثر ژاپنی تک‌نفری و طبقه‌بندی‌شده در ژانر نقش‌آفرینی کرد. مجموعه‌ی یاکوزا با این محصول جدید که برخی از المان‌های نوبتی را وارد آن کرد، دچار تغییر شد. بااین‌حال بازی Yakuza: Like A Dragon در جایگاه خود توانست واکنش‌های مثبت فراوانی را دریافت کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده