// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

فروش عالی بازی Kena: Bridge of Spirits روی پلی استیشن 5

بازی Kena: Bridge of Spirits از استودیو Ember Lab توانست طی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ به فروش دیجیتالی عالی روی کنسول PS5 سونی برسد.

استودیو امبر لب با کینا برای اولین‌بار وارد جهان بازی‌های ویدیویی شد؛ محصولی که از چند روز قبل در دسترس گیمرهای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی قرار گرفت. حالا می‌دانیم که بازی Kena: Bridge of Spirits علاوه‌بر کسب نظرات مثبت بسیاری از کاربرها و منتقدها توانست به فروشی فراتر از انتظار روی پلی استیشن 5 هم برسد. این بازی مستقل با اینکه ۲۱ سپتامبر عرضه شد، پرفروش‌ترین بازی این ماه کنسول PS5 در پلی استیشن نتورک داخل کشورهای اروپایی بوده است؛ بالاتر از بازی NBA 2K22، بازی Diablo II: Resurrected و بازی Deathloop.

در آمریکا Kena رتبه‌ی سوم جدول فروش دیجیتالی بازی‌های PS5 در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ را کسب کرد؛ پایین‌تر از بازی NBA 2K22 و بازی Deathloop. نسخه‌ی فیزیکی بازی Kena: Bridge of Spirits تازه از چند ماه بعد به بازار می‌آید. با این اوصاف احتمالا اعضای استودیو بازی‌سازی Ember Lab شدیدا از موفقیت اولین بازی خود خوشحال هستند.

اگر می‌خواهید بیشتر این محصول را بشناسید، بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits به قلم میثم خلیل زاده را در زومجی بخوانید یا تماشا کنید. این محصول با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و توانست از زومجی نمره‌ی ۸ را بگیرد.


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده