نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

تلاش برای فرار از لوپ زمان در تریلر زمان عرضه Deathloop

سونی به‌مناسبت عرضه‌ی بازی Deathloop، تریلر زمان عرضه‌ی این بازی تحسین‌شده را پخش کرده است.

دث‌لوپ (Deathloop) اثری بود که طی چند ماه اخیر و به‌لطف مانور بیش از اندازه‌ی سونی روی تبلیغاتش و پخش شدن تریلرهای متعدد از آن در رویدادهای خاص کمپانی ژاپنی، تقریبا گیمرها را به‌مرز کلافگی رسانده بود! آرکین پیش‌تر با تولید بازی‌های مجموعه‌ی Dishnoroed و بازی Prey نشان داد که در ساخت بازی‌های اکشن که سطحی بالا از اختیار و شبیه‌سازی محیطی را برای بازیکنان ترتیب می‌دادند، استاد است. بازی دث‌لوپ نیز دقیقا اثری با همین حال‌وهوا است که مطابق انتظار، توانست رضایت منتقدان را جلب کند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌مناسبت انتشار بازی دث‌لوپ، شاهد انتشار تریلر زمان عرضه‌ی آن هستیم. بازی دث‌لوپ قصه‌ی یک کهنه‌سرباز با نام کلت را روایت می‌کند؛ شخصیتی که در پی ارتکاب خطایی به‌خصوص، حالا در جزیره‌ی «بلک ریف» اسیر یک زندان فضا-زمانی شده است. کلت باید تمامی گردانندگان این زندان را به‌قتل برساند تا بتواند از آن فرار کند؛ در غیر این صورت و با گیر افتادن حین فرار یا کشته شدن، دوباره همه چیز از نو شروع می‌شود و کلت تا ابد در این چرخه‌ی بی‌نهایت فضا/زمانی، دفن خواهد شد.

تریلری که در ادامه تماشا می‌کنیم، تلاش‌های کلت برای فرار و مبارزه‌ی او با نگهبان جزیره‌ی بلک‌ریف که «جولیانا» نام دارد، به‌تصویر کشیده شده است. اجرای بسیار خوب مکانیزم‌ها و سیستم‌های مختلف در تار و پود گیم‌پلی بازی که حالا همه‌ی آن‌ها تحت تاثیر یک لوپ زمانی هم قرار گرفته‌اند، از مهم‌ترین نقاط قوت دث‌لوپ است که مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی Deathloop هم‌اکنون در دسترس دارندگان پلی استیشن 5 و پی سی است. پس از پایان انحصاری زمانی این اثر، شاهد عرضه شدنش برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری  اس خواهیم بود.

دانلود از اپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده