// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Deathloop

ساعاتی پیش میانگین نمرات بازی Deathloop منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب ساخته جدید استودیو آرکین هستیم.

همیشه ایده‌های نو در صنعت بازی‌های ویدیویی اگر به درستی در یک محصول قرار بگیرند، تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهند. زمانی‌که بازی Deathloop معرفی شد، متوجه شدیم که استودیو آرکین (Arkane Studios) در حال توسعه یک بازی اول شخص تیر‌اندازی با المان‌ها و امضای نام‌آشنای خود با یک ایده جدید است. آن هم ترکیب حلقه زمانی با یک بازی تیراندازی اول شخص است. 

در جریان بازی Deathloop بازیکنان در نقش کُلت قرار گرفته و در جزیره بلک‌ریف قرار دارند. دراین جزیره یک مهمانی برگزار می‌شود و مشکل اصلی این است که هر روز، این مهمانی در جزیره ذکر شده برگزار شده و به‌عبارتی در یک حلقه زمانی قرار گرفته است. کُلت وظیفه دارد تا هشت هدف مختلف را قبل از نیمه شب بکشد تا این حلقه زمانی از بین برود. 

نکته جالب گیم‌پلی دث‌لوپ، این است که بازیکنان تنها نیستند و شاهد یک بخش چندنفره هم هستیم. بخشی که کاربران را در نقش جولیانا قرار می‌دهد. مأموری که وظیفه دارد جلوی از بین رفتن این حلقه زمانی را بگیرد. استودیو آرکین برای سرگرم کردن مخاطبان از المان‌های مخفی‌کاری، به‌همراه مهارت‌ها و گجت‌های مختلفی برای قهرمان داستان استفاده کرده تا بتواند تجربه‌ای لذت بخش و هیجان‌انگیز را ارائه دهد.

امروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Deathloop منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب انحصاری جدید استودیو آرکین هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Deathloop را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. 

Deathloop

  • سازنده: آرکین
  • ناشر: بتسدا
  • سبک: اولش شخص تیراندازی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5

تصویری از کاراکتر جولیانا در بازی Deathloop

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

Deathloop شامل تحقیقات و جست‌وجو سرگرم کننده و نبردهای رضایت بخش است که در یک حلقه زمانی قرار گرفته تا یک ماجراجویی بزرگ هیجان‌انگیز و رضایت بخش را ارائه دهد.

گیم‌اسپات: ۱۰۰ از ۱۰۰

Deathloop محصولی است که در آن مشاهدات و فکر کردن پویا و مداوم شما به‌خوبی با تیراندازی و منفجر کردن صورت دشمنان با شاتگان و شکاندن گردن آن‌ها ترکیب شده است. دث‌لوپ محصولی است که هیجان خارق‌العاده و کشتارهای اعتیادآور با هوش و ظرافت یکسانی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. 

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Deathloop یک بازی تمام عیار برای نمایش نسل جدید است که مدام شما را تا انتهای بازی مجبور به حدس زدن می‌کند. 

گیم‌اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Deathloop خونین، پر هرج‌و‌مرج و به‌هم ریخته است. به‌قدری به‌هم ریخته که بارها و بارها در آن گرفتار شده تا درآخر موفقیت را در آن پیدا کنید و این موفقیت، حال ساعت‌ها تلاش، آزمایش کردن و دانش است. همین مورد سبب شده تا با یکی از بهترین بازی‌های سال مواجه شویم. 

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

Deathloop ترکیبی از المان‌های مخفی‌کاری-تیراندازی کلاسیک استودیو آرکین با ایده‌هایی جدید و سرگرم کننده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده