// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰

شکستن رکورد کاربرهای همزمان بازی Hollow Knight در استیم

چند سال پس از عرضه، بازی Hollow Knight توانست رکورد تعداد گیمرهای همزمان خود را در استیم بشکند. اکنون خیلی‌ها در انتظار عرضه‌ی بازی Hollow Knight: Silksong هستند.

بازی Hollow Knight در فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شد و توانست تحسین فراوان بسیاری از منتقدها و ستایش گروهی از گیمرها را دریافت کند. اکنون بیشتر از چهار سال از عرضه‌ی هالو نایت می‌گذرد. در نتیجه کسی انتظار نداشت که بازی مستقل مورد بحث ناگهان به بیشترین تعداد گیمرهای همزمان خود در استیم تا به امروز برسد. ولی ظاهرا مخاطب‌ها انقدر برای غرق شدن دوباره در سبک مترویدوینیا با بازی Hollow Knight: Silksong هیجان‌زده هستند که بیش از همیشه به سمت محصول اصلی رفتند.

رکورد جدید بازی Hollow Knight در استیم، ۱۲۸۹۱ کاربر همزمان است. فراموش نکنید که این بازی هم‌اکنون روی ویندوز، macOS، لینوکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. طبیعتا پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم آن را بدون مشکل با بکوارد کامپتیبیلیتی اجرا می‌کنند. در همین حین بازی Hollow Knight: Silksong فعلا فقط کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ را به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد خود معرفی کرده است.

اگر مایل به شناخت بیشتر این ساخته‌ی مستقل استودیو Team Cherry هستید، می‌توانید سراغ مطالعه‌ی بررسی بازی Hollow Knight به قلم میثم خلیل زاده در زومجی بروید.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده