// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

Oddworld: Soulstorm در راه پلتفرم های ایکس باکس

باتوجه به توییت اخیر حساب کاربری Oddworld: Soulstorm، عرضه این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس تایید شده است.

در فصل بهار بود که بازی Oddworld: Soulstorm برای کامپیوتر (فروشگاه اپیک گیمز) و پلتفرم‌های پلی استیشن عرضه شد و کاربران پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5، به‌صورت رایگان به بازی دسترسی داشتند. متاسفانه Oddworld: Soulstorm نتوانست آنطور که باید و شاید عملکرد مناسبی را از خود به‌نمایش بگذارد.

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر Oddworld با انتشار یک تیزر کوتاه، رسما اعلام کرده که Oddworld: Soulstorm برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشار عرضه بازی اعلام نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در آینده چه اطلاعاتی را حول نسخه ایکس باکس بازی منتشر می‌‌کند.

بااین حال موردی که توجه کاربران را به خود جلب کرده، این است که آیا Oddworld: Soulstorm در روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Oddworld: Soulstorm توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Oddworld: Soulstorm نوشته است:

با وجود موفقیت‌ نسخه پیشین مجموعه Oddworld، کاربران توقع داشتند تا نسخه نسل نهمی بازی بتواند تجربه‌ی مشابهی را ارائه دهد. این در حالی است که Oddworld: Soulstorm از نظر داستان‌سرایی، به جذابیت نسخه پیشین است و حتی از نظر بصری هم به‌خوبی خود را به‌عنوان یک بازی پلتفرمر نسل نهمی نشان می‌دهد، اما مشکلی که وجود دارد، این است که گیم‌پلی بازی اصلا چیزی نیست که کاربر را سرگرم کند. تمامی المان‌های این بخش نظیر سیستم ساخت و ساز، سیستم بازطراحی شده Quarma و موارد مشابه به‌تنهایی ایده‌های جالبی هستند، اما زمانی‌که درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند، به هیچ‌وجه عملکرد مناسبی ندارند. همچنین این موارد درکنار سیستم حرکتی نامناسب و باگ‌های متعدد، سبب شده تا کاربر بدون هیچ اشتباهی مدام طعم مرگ را بچشد و خسته شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده