// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳

تفاوت قسمت های بعدی Final Fantasy 7 Remake با بازی کلاسیک

بازی Final Fantasy 7 Remake، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی تفاوت‌های مشخصی با فاینال فانتزی 7 سال ۱۹۹۷ میلادی داشت. این تفاوت‌ها در قسمت‌های بعدی ریمیک FF7 بیشتر هم خواهند شد.

موتومو توریاما، یکی از کارگردان‌های فاینال فانتزی 7 ریمیک تایید کرد که بخش‌هایی از قسمت‌های بعدی این بازی تفاوت واضحی با محصول کلاسیک سال ۱۹۹۷ میلادی شرکت اسکوئر انیکس خواهند داشت. بر کسی پوشیده نیست که بازی Final Fantasy 7 Remake تنها بخشی از بازی Final Fantasy 7 را بازسازی کرده است و طی سال‌های آتی برای تکمیل کار خود حداقل دو دنباله دریافت خواهد کرد. او می‌گوید که گیمرها در مرحله Honeybee Inn بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک دیدند که چه‌طور ممکن است در بازسازی، بخش‌هایی از محصول به شکل متناسب با خواسته‌های مخاطب امروز تن به تغییرات مثبت بدهد. البته که افراد مختلف نظرات متفاوتی راجع به تغییرات دارند. ولی میزان استقبال از بازی Final Fantasy VII Remake نشان داد که قرار نیست صرفا به خاطر عدم وفاداری ۱۰۰ درصدی ریمیک به بازی کلاسیک سال ۱۹۹۷ میلادی، همه به آن حمله کنند.

کلود در فاینال فانتزی 7 ریمیک در حال نگه داشتن دست کلود در فاینال فانتزی 7 کلاسیک شرکت اسکوئر انیکس

در بخشی از توضیحات توریاما می‌خوانیم: «باتوجه‌به میزان شناخته‌شدگی مرحله‌ی لباس پوشیدن کلود، می‌دانستیم که مردم از آن انتظارات زیادی در ریمیک دارند. پس متوجه شدیم که باید آن را به شکلی بازسازی کنیم که هم در حد انتظارات ظاهر شود و در عین حال حساسیت‌های مدرن را نیز مد نظر داشته باشد».

پس آن مرحله تبدیل به یک مینی‌گیم ریتمی بزرگ و الهام‌گرفته از موارد گوناگون شد که پیامی پرشده از حمایت را تقدیم مخاطب می‌کند. در نتیجه ماجرا دیگر صرفا محدود به بازسازی بخشی از بازی کلاسیک نشد. بلکه آن را گسترش داد و بهتر کرد. تازه برخی از ایده‌ها مورد استفاده قرار نگرفتند تا درجه‌ی سنی بازی از «مثبت شانزده سال» بالاتر نرود. توریاما در ادامه می‌گوید که او از مواجهه با میزان استقبال بسیار زیاد طرفدارها از نتیجه‌ی کار واقعا سورپرایز شد. چون در اصل نگران بود که آن‌ها اصلا روی خوشی به تغییرات نشان ندهند.

بازی‌ساز نام‌برده برای جمع‌بندی صحبت‌های خود در این رابطه گفت: «این سکانس یک نمونه‌ی کلیدی از تغییری بزرگ نسبت به بازی کلاسیک در ریمیک است. من مقداری نگران بودم که افراد به‌شدت علاقه‌مند به بازی سال ۱۹۹۷ چه فکری راجع به نسخه‌ی جدید مرحله Honeybee Inn می‌کنند. اما نتیجه‌ی کار به‌صورت کامل واکنش‌هایی پرشده از اشتیاق را دریافت کرد؛ به مراتب فراتر از امید و تصورات من. پس خیال ما راحت شد». شما می‌توانید بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake را در زومجی مطالعه کنید.

به‌تازگی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade روی پلی استیشن 5 سونی در دسترس گیمرها قرار گرفت تا بتوانید این ریمیک لایق تجربه را به شکلی بهتر از قبل هم تجربه کنید؛ با جلوه‌های بصری بهبودیافته، حالت تصویربرداری، پشتیبانی از فریم‌ریت ۶۰، یک باس جدید و اپیزود تازه‌ی شخصیت یوفی. در همین حین بسیاری از بازیکن‌ها منتظر رونمایی رسمی اسکوئر انیکس از بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 هستند که چند بار شنیده‌ایم مراحل تولید آن به خوبی جلو می‌روند. ولی باید دید که در کدام سال میلادی تقدیم گیمرها می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده