نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰

عبور میزان عرضه بازی Judgment از یک میلیون نسخه

حساب رسمی توییتر بازی جاجمنت، طی توییتی اعلام کرد که میزان عرضه بازی Judgment از یک میلیون نسخه عبور کرد.

بازی Judgment که سگا وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد و استودیو ریوگا گوتوکو آن را توسعه داده است، ابتدا اوایل سال ۲۰۱۸ در ژاپن برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد و کمتر از یک سال بعد یعنی در تابستان سال ۲۰۱۹ به‌صورت جهانی در دسترس علاقمندان قرار گرفت. 

مدتی پیش نیز نسخه نسل بعدی این بازی برای کنسول‌های ایکس‌ باکس سری ایکس و اس، پلی‌ استیشن 5 و پلتفرم گوگل استیدیا نیز در دسترس قرار گرفت. حال حساب رسمی این بازی در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که عرضه این بازی از مرز یک میلیون نسخه در سرتاسر دنیا گذشته است. این رقم شامل نسخه‌های دیجیتالی بازی نیز می‌شود.

علاقمندان به این مجموعه می‌توانند در تاریخ دوم مهر ماه، نسخه جدید بازی را که با نام Lost Judgment شناخته می‌شود، تجربه کنند. جدیدترین نسخه از این مجموعه هم برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان و هم برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

زومجی در بررسی بازی Judgment Remastered امتیاز ۸ را به آن اختصاص داد. صادق تواضعی در نقد خود از بازی چنین نوشت:

Judgment Remastered از نظر بصری تغییرات چشم‌گیری را به‌وجود آورده است. نوع سایه‌زنی شخصیت‌ها روی زمین و دیوار و همچنین نورپردازی، از مواردی هستند که باعث چشم‌نواز شدن این نسخه شده است. بااینکه بازی از نظر سیستم مبارزات، روایت داستان و شخصیت پردازی حسابی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز کار شده است، اما مشکلاتی هم دارد. نوعی از تعقیب و گریزها به‌واسطه‌ی عملکرد متناقض هوش مصنوعی آنطور که باید و شاید جذاب کار نشده و روند شروع هر مرحله هم به مرور زمان کسل کننده و تکراری می‌شود. بااین‌حال Judgment Remastered یک اسپین آف سرگرم کننده و درخور برای نام یاکوزا به حساب می‌آید و می‌تواند مخاطب خود را در حالت کلی سرگرم کند.


منبع VG Chartz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده