نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

نحوه اجرای نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator

پس از گذشت کمتر از دو روز از رونمایی نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator، به‌تازگی تیم سازنده نحوه اجرای این شبیه‌ساز روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس را اعلام کرد.

احتمالا همانند بسیاری شما هم با این موضوع هم‌عقیده هستید که یکی از پرجزییات‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین آثار موجود در بازار به ساخته استودیوی آسوبو یعنی بازی Microsoft Flight Simulator اختصاص دارد. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که بالاخره مایکروسافت به‌تازگی در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در E3 2021 از نسخه کنسولی این شبیه‌ساز جذاب رونمایی کرد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است این بازی در تاریخ پنج مردادماه (۲۷ ژوئیه) به‌صورت رسمی برای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی آسوبو، سازنده بازی Microsoft Flight Simulator، از عملکرد فنی بازی روی این دو کنسول نسل نهمی مایکروسافت پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات ارایه شده، بازی با نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد. البته درصورتیکه صفحه‌نمایش یا تلویزیون شما از تکنولوژی VRR (نرخ فریم متغیر) پشتیبانی کند، این میزان از سی فریم نیز فراتر خواهد رفت. البته بهتر است بدانید باتوجه به تاییدیه تیم سازنده، در هیچ حالتی نباید انتظار تجربه نرخ ۶۰ فریم برثانیه در نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator را داشته باشید.

باتوجه به جزییات بصری بالا و محیط چشم‌نواز بازی Microsoft Flight Simulator، احتمالا تجربه آن حتی با نرخ سی فریم هم می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب و فراموش‌نشدنی باشد. حال اگر شما هم منتظر عرضه این بازی روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس | سری اس هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نحوه اجرای این شبیه‌ساز را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده