// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲

رونمایی از فصل چهارم COD: Black Ops Cold War و Warzone تا چند روز دیگر

از فصل چهارم Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Black Ops Col War پنج‌شنبه‌ی همین هفته رونمایی خواهد شد.

فصل چهارم دو بازی Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Black Ops Cold War در راه هستند و از این فصل قرار است در رویداد زنده‌ی Summer Games Fest Kickoff رونمایی شود. این رویداد پس‌فردا ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

محتوای زیادی در این چندوقت برای کالاف دیوتی بلک آپس کلد وار و کالاف دیوتی وارزون منتشر شده‌اند. برای مثال، فصل سوم که در تاریخ ۱۹ فروردین منتشر شد، نقشه‌ی Verdansk 84 را به وارزون آورد که دارای حال‌و‌هوای دهه‌ی هشتاد میلادی است. البته اکتیویژن به همین بسنده نکرد و در میانه‌ی این فصل، محتوای Reloaded را معرفی و منتشر کرد که شخصیت جان رمبو و جان مک‌کلین از فیلم‌های دای هارد را به بازی اضافه می‌کرد.

هنوز مشخص نیست که قرار است شاهد معرفی چه محتوایی در فصل چهارم باشیم. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه اکتیویژن در این چندوقت تمرکز زیادی روی پشتیبانی از بازی‌های Call of Duty داشته، احتمالا می‌توانیم خود را برای رونمایی از محتوایی متنوع و هیجان‌انگیز آماده کنیم. همچنین به‌تازگی خبر رسید که Activision Mobile، استودیوی تازه‌تأسیس اکتیویژن در حال توسعه‌ی یک نسخه‌ی جدید از کالاف دیوتی موبایل است و برای این کار نیرو جذب می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ گمانه‌زنی‌هایی خود را درباره‌ی محتوای فصل چهارم وارزون و بلک آپس کلد وار با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده