// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

استخدام دو هزار کارمند جدید اکتیویژن برای گسترش مجموعه های معروف

شرکت اکتیویژن به هدف گسترش ارائه‌ی محتوا در معروف‌ترین مجموعه بازی‌های خود قصد استخدام ۲۰۰۰ کارمند تازه در ماه‌های آتی را دارد که بسیاری از آن‌ها روی کال آو دیوتی کار خواهند کرد.

شرکت اکتیویژن بلیزارد انتظار داشت در سه‌ماهه‌ی نخست سال مالی ۲۰۲۱ به ۲.۰۲ میلارد دلار درآمد برسد. ولی به ۲.۲۸ میلیارد دلار درآمد رسید تا همچنان ثروت آن به شکلی ظاهرا توقف‌ناپذیر افزایش پیدا کند. به همین خاطر اکتیویژن اعلام کرد که طی ماه‌های آتی ۲۰۰۰ نفر را به کارمندهای خود می‌افزاید؛ تا تعداد بازی‌سازهای بزرگ‌ترین مجموعه‌ی خود و در مرکز آن‌ها سری بازی Call of Duty را به سه برابر آمار سال ۲۰۱۹ برساند. در ماه‌های اخیر گزارش‌ها خبر از این دادند که تک‌تک استودیوهای بازی‌سازی اکتیویژن در حد و اندازه‌ی خود مشغول کار روی کالاف دیوتی (کال آو دیوتی) هستند و مثلا گسترش بازی Call of Duty Warzone شاید برای اکتیویژن، با اختلاف بالاترین اولویت را داشته باشد.

هر سال در انواع‌واقسام کشورها شاهد قرارگیری حداقل یک بازی Call of Duty بین ۱۰ بازی پرفروش سال هستیم. بازی کالاف دیوتی موبایل در بسیاری از کشورهای دنیا و مخصوصا چین درآمد دیوانه‌واری را تقدیم اکتیویژن می‌کند و تا به امروز بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. موفقیت عظیم وارزون هم کاری کرد که در نگاه کلی، درآمد مجموعه بازی Call of Duty در سال جدید ۷۲ درصد افزایش بیابد.

در همین حین بازی Call of Duty جدید استودیو اسلج همر گیمز هم در پاییز سال جاری عرضه می‌شود؛ یک بازی شوتر و دارای بخش داستانی، بخش مولتی‌پلیر و بخش کو-آپ که مطابق شایعات در جنگ جهانی دوم جلو می‌رود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده