// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

حساب های مسدود شده در COD: Warzone به رقمی قابل توجه‌ رسید

ریون سافت‌ور اعلام کرده که موج جدیدی از حساب‌های کاربران متقلب را در Call of Duty: Warzone مسدود کرده که رقم کلی حساب‌های بن‌شده را در این بازی به بیش از نیم میلیون رسانده است.

حضور متقلبین در Call of Duty: Warzone موضوع جدیدی نیست و می‌دانیم که Raven Software در همه‌ی این مدتی که از انتشار آن گذشته، تمام تلاش خود را به کار بسته تا دست این‌گونه افراد را از بازی بتل رویال خود کوتاه کند. در بهمن سال گذشته بود که خبر رسید ریون سافتور حساب کاربرای بیش از ۳۰۰ هزار نفر را مسدود کرده است. سپس اوایل اردیبهشت از زبان کارگردان خلاق وارزون شنیدیم که متقلبین «بهترین تلاش‌های او را در بازی خراب کرده‌اند.»

حالا خبر آمده که سازندگان در چند روز گذشته در تلاش دیگری جهت مقابله با متقلبین، موج دیگری از حساب‌های کاربری را مسدود کرده‌اند. ریون سافتور به‌تازگی در این خصوص اظهار کرده: «دیروز ۳۰ هزار اکانت مخرب را در کالاف دیوتی وارزون بن کردیم که تعداد کلی حساب‌های بن‌شده را به بیش از نیم میلیون می‌رساند.»

ریون سافتور برای مقابله‌ی موثر علیه متخلفان و متقلبین در وارزون یک تیم اختصاصی به نام تیم امنیت تشکیل داده است. گزارش کاربران از متقلبین و همچنین وجود تیم امنیت برای مدیریت سرورها و خالی کردن آن‌ها از حضور افراد متقلب ضروری است. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه وارزون نزدیک به ۱۰۰ میلیون بازیکن دارد، پیدا کردن تمام متخلفان کار بسیار سختی به‌نظر می‌رسد.

ریون سافتور چندوقت پیش طی پستی در وب‌سایت این استودیو سیاست خود را درقبال متقلبین با جزئیات شرح داده بود. در این پست درخصوص کسانی که مکررا مرتکب تقلب در Call of Duty: Warzone می‌شوند، نوشته شده: «برخی بازیکنان می‌پرسند که آیا ما سخت‌افزار (خود کامپیوتر یا کنسول) چیترها را بن می‌کنیم؟ بله؛ ما سخت‌افزار کسانی را که به‌صورت مرتب تقلب می‌کنند، مسدود می‌کنیم. این اقدام جزوی از رویکرد ما برای برخورد با متقلبینی است که کارشان را تکرار می‌کنند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نیم میلیون حساب مسدودشده چیست؟ آیا تلاش‌های ریون سافت‌ور باعث شده کمتر در کالاف دیوتی وارزون به متقلبین روبه‌رو شوید؟ تجربیات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده