نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

بازی جدید Forza Motorsport پیشرفتی نسل نهمی خواهد داشت

کریس ایساکی، کارگردان خلاق نسخه جدید بازی Forza Motorsport ضمن تأیید نام نهایی قسمت هشتم این بازی، از آن به‌عنوان یک «جهش نسلی بزرگی/پیشرفت قابل توجه» یاد کرده است.

اگر شایعاتی که درباره روند توسعه بازی جدید Forza Motorsport منتشر شده حقیقت داشته باشند، هنوز زمان زیادی تا عرضه این بازی فاصله داریم. ظاهراً بازی Forza Horizon 5 جلوتر از این بازی منتشر خواهد شد. گفته می‌شود نسخه جدید مجموعه ریسینگ و جهان باز Forza Horizon پاییز امسال برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس منتشر می‌شود؛ همچنین اعلام رسمی این خبر نیز احتمالاً در رویداد E3 صورت گیرد. اما درباره بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتوموبیل رانی استودیوی Turn 10 اوضاع کمی فرق می‌کند.

کریس ایساکی، کارگردان خلاق نسخه جدید مجموعه Forza Motorsport در جریان استریم اخیر Forza Monthly درباره این بازی ریسینگ و روند توسعه‌ی آن صحبت کرده است. ایساکی به‌طور ویژه به تغییراتی که در فیزیک و ساختار بازی اعمال شده پرداخته و ادعا می‌کند که تفاوت‌های این بازی نسبت به نسخه قبل، از مجموع این تغییرات در Forza Motorsport 4 تا نسخه هفتم این بازی بیشتر خواهد بود. ایساکی می‌گوید که این نسخه، «جهش نسلی بزرگی/پیشرفت قابل توجه» را در میان بازی‌های این سری رقم خواهد زد.

Pure Xbox در گزارش خود از این مصاحبه می‌نویسد:

«تغییراتی که با هدف ارائه یک تجربه بهتر از نسخه جدید این بازی برای عموم جامعه کاربران اعمال شده، از مجموع تغییراتی که از Forza Motorsport 4 تا Forza Motorsport 7 شاهد آن بودیم، بیشتر است. لذا می‌توان از این بازی به‌عنوان یک جهش نسلی بزرگی/پیشرفت قابل توجه یاد کرد.»

تصویر غیر رسمی از خودرو مسابقه‌ای در بازی Forza Motorsport

ایساکی در ادامه تأیید می‌کند که قسمت هشتم این مجموعه به‌طور ساده «Forza Motorsport» نامیده خواهد شد و خبری از شماره ۸ در مقابل نام آن نیست. این هم یکی دیگر از نشانه‌هایی است که از تعریف مجدد برخی شاخصه‌های اساسی این مجموعه در قسمت هشتم حکایت دارد. چیزی که توسعه‌دهندگان این بازی پیش از این بارها به آن اشاره داشتند.

«نام این بازی Forza Motorsport است و از شماره 8 در انتهای نام آن استفاده نمی‌شود. به‌نوعی می‌توان گفت این بازی آغازگر تجربه جدیدی از بازی‌های Forza Motorsport است.»

گفته می‌شود نقشه بازی جدید Forza Horizon نیز در کشور مکزیک قرار دارد. با مراجعه به لینک مطلب مقابل می‌توانید در اینباره بیشتر بخوانید. درنهایت نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده