نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

مایکروسافت در E3 2021 احتمالا از استودیو جدید خود رونمایی کند

جیز کوردن، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، به‌تازگی اعلام کرده است که مایکروسافت احتمالا در E3 2021 از خرید و تصاحب یک استودیوی جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

مایکروسافت طی سال‌های اخیر ثابت کرده است که علاقه زیادی به خرید و تصاحب استودیوهای مختلف بازی‌سازی دارد. جدیت ردموندی‌ها در این زمینه زمانی‌که خبر تصاحب زنیمکس، شرکت مادر بتسدا رسانه‌ای شد، به همه ثابت شد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، اواخر سال ۲۰۲۰ بود که به‌صورت رسمی از تمایل مایکروسافت جهت ادامه این سیاست و گردآوری تیم‌های مختلف در زیرمجموعه ایکس باکس خبر داد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش کاربری در شبکه اجتماعی توییتر، تصویری از گفت‌وگویی را متشر کرد که در آن جیز کوردن، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، ادعا کرده است که مایکروسافت استودیوی جدیدی را خریداری کرده است. او همچنین تاکید کرده است که این موضوع به این معنی نیست که استودیوی خریداری شده صرفا یک شرکت بزرگی باشد. نکته قابل توجه این است که به‌نظر می‌رسد در رویداد E3 2021 باید منتظر ارایه اطلاعات تکمیلی و رسمی از جانب مایکرسافت باشیم.

اگر به گذشته نگاهی داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که ردموندی‌ها سابقه اعلام خبری مشابه در رویدادهای بزرگی چون E3 را در کارنامه خود داشته‌اند. از همین‌رو رخ دادن چنین اتفاقی در رویداد پیش‌رو چندان هم شاید دور از ذهن نباشد. حال باید منتظر ماند و دید آیا فیل اسپنسر باز هم قرار است دنیای بازی‌های ویدیویی را با یک خبر غیرقابل پیش‌بینی تکان دهد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده