نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲

احتمال معرفی یک بازی انحصاری جهان‌باز و کوآپ برای ایکس باکس در E3 2021

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که مایکروسافت در رویداد E3 2021 یک بازی انحصاری تحت عنوان Project Typhoon را معرفی خواهد کرد.

یکی از اقداماتی که مایکروسافت طی سال‌های اخیر توجه زیادی روی آن کرده، گسترش استودیوهای فرست پارتی بزرگ خود بوده است. به‌نظر می‌رسد اما درکنار آثار این استودیوها، بازی‌سازها و شرکت‌های ترد پارتی نیز در حال ساخت محتواهای انحصاری برای این غول صنعت تکنولوژی و بازی‌های ویدیویی هستند. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اخیرا گزارش‌های زیادی پیرامون ساخت بازی‌های انحصاری توسط استودیوها و بازی‌سازهای بزرگ تردپارتی ازجمله استودیوی IO Interactive و هیدئو کوجیما شنیده شده است؛ اتفاقی که احتمالا در آینده تنها محدود به همین دو اسم بزرگ نخواهد بود.

پس از اینکه جیمز کوردن از رسانه خبری ویندوز سنترال، چندی پیش از یک پروژه‌ای تحت عنوان Project Typhoon رونمایی کرد، حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش او اطلاعات تکمیلی و جدیدی از این اثر انحصاری ارائه داده است. براساس اطلاعات ارائه شده، این بازی Co-Op جهان‌باز و اکشن انحصاری توسط یک استودیوی تردپارتی AAA در دست ساخت قرار دارد؛ اثری که ممکن است در رویداد E3 2021 در تاریخ ۲۳ خردادماه (۱۳ ژوئن) معرفی شود. همچنین گفته می‌شود بازی Project Typhoon برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

باتوجه به آثار انحصاری بزرگی همچون Halo Infinite، بازی Starfield، بازی ریسینگ Forza Horizon 5، بازی Avowed و بازی Hellblade 2 که در دست ساخت قرار دارند، حالا به‌نظر می‌رسد سال‌های پیش‌رو برای طرفداران پلتفرم‌های مایکروسافت لحظات فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیزی خواهند بود. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده