// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴

بازی The Medium ظاهرا برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

The Medium در ESRB برای پلی استیشن 5 رده‌بندی سنی شده که این یعنی احتمالا باید منتظر انتشار این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت Gematsu متوجه شده که The Medium، بازی ترسناک روان‌شناختی از استودیوی Bloober Team اخیرا توسط نهاد ESRB برای پلی استیشن 5 رده‌بندی سنی شده است. درواقع وقتی که وارد صفحه‌ی مدیوم در وب‌سایت ESRB می‌شویم، در قسمتی که پلتفرم‌های بازی ذکر شده حالا نام پلی استیشن 5 نیز به چشم می‌خورد. مدیوم در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن ۹۹) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شده بود.

همچنین چندوقت پیش بود که خبر رسید شرکت Koch Media و بلوبر تیم با همکاری یکدیگر قرار است نسخه‌ی فیزیکی بازی مدیوم را روانه‌ی بازار کنند. البته هنوز زمان و پلتفرم‌های مقصد نسخه‌های فیزیکی این بازی مشخص نشده است.

در اوایل اسفند سال گذشته نیز بلوبر تیم اعلام کرد که بازی بعدی آن‌ها قرار است یک آی‌پی ترسناک و هیجان‌انگیز «از یک ناشر خیلی معروف» باشد که همین خبر باعث شد خیلی‌ها فکر کنند که این بازی احتمالا نسخه‌ای از مجموعه‌ی Silent Hill از کونامی است. بلوبر همچنین پس از اینکه ماه‌ها با چند شرکت‌ برسر خریده شدن توسط آن‌ها در حال مذاکره بود، اوایل فروردین امسال گفت آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که با هیچ شرکت دیگری ادغام نشوند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا از انتشار بازی The Medium روی پلی استیشن 5 استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده