// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

همکاری سازنده بازی ترسناک The Medium با یک ناشر معروف

استودیو بازی‌سازی لهستانی Bloober Team اعلام کرد که از بیشتر از یک سال قبل کار روی بازی ترسناک جدید شرکتی بسیار معروف را آغاز کرده است. آیا این بازی یک سایلنت هیل برای کونامی خواهد بود؟

بلوبر تیم که در سال ۲۰۰۸ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد، همواره به خاطر ساخت بازی‌های ترسناک شناخته شده است. جدیدترین اثر استودیو مورد بحث هم بازی The Medium بود که به‌صورت انحصاری روی ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. اما اگر فکر می‌کنید که استودیو بازی‌سازی Bloober Team تازه حالا می‌خواهد کار روی بازی ترسناک جدید خود را آغاز کند، باید بدانید که شرکت مورد بحث از بیشتر از یک سال قبل دارد روی یک بازی معرفی‌نشده کار می‌کند. از قضا رئیس شرکت این پروژه‌ی جدید را «یک بازی ترسناک بزرگ برای یک ناشر بسیار معروف دنیای بازی‌های ویدیویی» به شمار می‌آورد.

مدیر اجرایی استودیو بازی‌سازی Bloober Team می‌گوید: «نمی‌توانم بگویم که مشغول همکاری با کدام شرکت هستیم و نمی‌توانم بگویم که خود پروژه چیست. اما واقعا اطمینان دارم که وقتی مردم بفهمند ما از بیشتر از یک سال قبل مشغول کار روی چه بازی ترسناکی بوده‌ایم، بسیار هیجان‌زده می‌شوند».

بازی جادوگر بلر، بازی Layers of Fear و بازی ترسناک Observer، محصولات استودیو بازی سازی لهستانی بلوبر تیم

این وسط بر کسی پوشیده نیست که همین توصیفات کاری می‌کنند که خیلی‌ها در ذهن خود نتیجه بگیرند بلوبر تیم مشغول ساخت یک بازی سایلنت هیل جدید شده است. مخصوصا به این دلیل که سازندگان بازی The Medium تقریبا در تمام طول فعالیت خود مشغول کار روی بازی‌های ترسناک روان‌شناختی بوده‌اند و بعید نیست که از این نظر مورد توجه کونامی قرار بگیرند. اعضای بلوبر تیم بارها گفته‌اند که تا چه اندازه تحت تاثیر مجموعه بازی Silent Hill هستند. آیا قرار است در آینده بفهمیم که حالا خود آن‌ها دارند یک بازی Silent Hill تازه را خلق می‌کنند؟

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید آکیرا یامائوکا، آهنگ‌ساز ۵۳ساله و معروف سری بازی سایلنت هیل روی بازی The Medium کار کرد و ظاهرا وظیفه‌ی آهنگ‌سازی برای بازی بعدی بلوبر تیم را نیز برعهده دارد؛ هنرمندی که مدتی قبل در یک مصاحبه گفت: «فکر می‌کنم در تابستان ۲۰۲۱ خبر مهمی را بشنوید؛ خبری که احتمالا منتظر آن هستید. بااین‌حال فعلا همین‌قدر سربسته به آن اشاره می‌کنم». ویدیو این مصاحبه به محض پخش شدن شایعاتی که خبر از ارتباط احتمالی آن با سایلنت هیل جدید می‌دادند، از کانال رسمی حذف شده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده