نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس Devolver Digital در E3 2021

شرکت Devolver Digital که در زمینه انتشار بازی‌های مستقل فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش تاریخ برگزاری رویداد خود در E3 2021 را اعلام کرد.

باتوجه به نزدیک شدن به روزهای هیجان‌انگیز و جذاب E3 2021، رفته‌رفته تاریخ برگزاری رویدادهای شرکت‌های بزرگ حاضر در این گردهمایی سالانه و بزرگ مشخص می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که ۲۳ خردادماه (۱۲ ژوئن) رویداد Ubisoft Forward، یک روز پس از آن مراسم ایکس باکس و بتسدا و همچنین ۲۵ خردادماه نیز نینتندو دایرکت برگزار خواهد شد.

چنانچه رویداد E3 در سال‌های گذشته را به‌خاطر داشته باشید، احتمالا هم‌نظر هستید که یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین رویداد به شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اختصاص دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش بالاخره تاریخ دقیق برگزاری رویداد این ناشر بزرگ و مطرح حاضر در E3 2021 اعلام شد.

براساس اطلاعات رسمی متشر شده، شرکت Devolver Digital در حساب توییتر تایید کرد که در روز ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) رویداد خود را برگزار خواهد کرد. باتوجه به اینکه در حال حاضر شرکت Devolver Digital قرار است بازی‌هایی چون بازی Shadow Warrior 3، بازی Weird West و The Talos Principle 2 را در آینده منتشر کرند، باید منتظر ماند و دید سران این شرکت در رویداد پیش‌رو چه برنامه‌هایی برای مخاطبان خود درنظر گرفته‌اند؟

اگر شما هم از طرفداران آثار دیوالور دیجیتال هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نمایش‌هایی را که احتمالا در این رویداد شاهد هستیم با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده