// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶

اعلام اطلاعات بیشتر راجع به برگزاری آنلاین E3 2021 ؛ پخش از یوتیوب و توییچ تا نرم‌ افزار موبایل

امسال E3 به شکل کاملا رایگان و آنلاین برگزار می‌شود. حالا اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) اعلام کرد که چگونه از نرم‌افزار موبایل و سایت اصلی برای ارائه بهتر رویداد E3 2021 به گیمرها بهره می‌برد.

مهم‌ترین نکته راجع به رویداد E3 2021 این است که تمام کنفرانس‌های اصلی آن ازطریق یوتیوب، توییچ و پلتفرم‌های آنلاین محبوب دیگر پخش می‌شوند. اما اگر می‌خواهید حضوری جدی‌تر در E3 2021 داشته باشید، می‌توانید از نرم‌افزار موبایل و پورتال آنلاین آن استفاده کنید. شما به کمک این دو می‌توانید به بازدید از «غرفه‌های مجازی» متعلق به شرکت‌های حاضر در E3 2021 بپردازید که شامل ویدیوها، مقالات و رویدادهای ویژه می‌شوند. همچنین در پورتال آنلاین و نرم‌افزار موبایل E3 2021 می‌شود به سرعت به اخبار بازی مهم هر شرکت دسترسی پیدا کرد.

پخش زنده‌ی اصلی E3 2021 که بین کنفرانس‌ها هم ادامه دارد و شامل نظرسنجی‌های آنلاین یا خواندن توییت‌ها و پیام‌های گیمرها می‌شود، ازطریق همین سایت آنلاین و نرم‌افزار رسمی ارائه خواهد شد. همچنین در پورتال آنلاین و نرم‌افزار می‌توانید راجع به رخدادهای مهم E3 2021 با گیمرهای دیگر هم صحبت کنید. شما با پروفایل شخصی‌سازی‌شده‌ی خود وارد فروم‌های رسمی E3 می‌شوید و با فعالیت بیشتر، اسم خود را در جدول مجازی بالا ببرید.

سه موبایل هوشمند در حال اجرا برنامه ای تیری 2021

استفاده از پورتال آنلاین و نرم‌افزار موبایل نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۱ رایگان است و از چند روز دیگر بازیکن‌ها می‌توانند مشغول ثبت‌نام در آن شوند. استنلی پیر-لوئی، رئیس و مدیر اجرایی اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری: «از همان زمان که تصمیم به میزبانی E3 2021 به شکل مجازی گرفتیم، به فکر ارائه‌ی یک تجربه‌ی تعاملی به طرفدارها در نقاط مختلف دنیا بودیم؛ تجربه‌ای فراتر از پخش زنده‌ی ویدیویی. نتیجه هم شکل‌گیری یک پورتال آنلاین سفارشی است که به طرفدارها، رسانه‌ها و افراد حرفه‌ای فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی اجازه می‌دهد که طی چهار روز E3 2021 را تجربه کنند.

این پورتال آنلاین و نرم‌افزار موبایل بناکننده‌ی تجربه‌ای تعاملی برای E3 هستند که کاربرد آن از کمک به برگزاری E3 کاملا مجازی امسال هم فراتر خواهد رفت». E3 2021 از ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) شروع می‌شود و تا ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) ادامه دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده