نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

بازی‌ های جدید و حیرت انگیزی برای پلی استیشن 5 در راه است

یکی از اینسایدرهای مطرح پلی استیشن ادعا کرده که سونی به‌صورت مخفیانه چند بازی جدید پلی استیشن 5 را آماده‌ی معرفی کرده که طرفداران را حسابی غافلگیر خواهد کرد.

عمران خان (Imran Khan)، از خبرنگاران و اینسایدرهای شناخته شده دنیای بازی در استریم جدید کانال Fanbyte Media در توییچ، درباره بازی‌های هیجان انگیز و مهمی که به‌زودی برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی خواهد شد، صحبت کرده است. براساس گفته‌های ژورنالیست نشریه Kinda Funny، این بازی‌ها نه‌تنها طرفدارانی را که منتظر بازی‌های بیشتر برای کنسول PS5 بودند راضی می‌کند، بلکه یک تجربه واقعی از آنچه را که از نسل جدید کنسول‌های بازی انتظار می‌رود برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

عمران خان در پاسخ به سؤالی که از جزئیات بیشتر این بازی‌ها پرسیده شده خاطر نشان می‌کند که فعلاً نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی از آن‌ها را در رسانه‌ها مطرح کند؛ چراکه واضح است این اطلاعات باید درحال حاضر به‌صورت محرمانه حفظ شوند و او نیز مجاز به صحبت کردن درباره جزئیات آن نیست. وی در بخشی از اظهارات خود درباره زمان معرفی این بازی‌ها می‌گوید:

«متأسفانه نمی‌توانم به این سؤال پاسخ دهم. ولی فقط می‌گویم که ممکن است زمان معرفی این بازی‌ها زودتر از چیزی باشد که تصور می‌کنیم. بازی‌های جدیدی برای آینده‌ی نزدیک برنامه‌ریزی شدند که خیلی خیلی خوب به‌نظر می‌رسند. به‌طوری که می‌توانم برای توصیف برخی از آن‌ها از اصطلاح حیرت انگیز (jaw-dropping) استفاده کنم.»

چراغ ال ای دی پلی استیشن 5

در این برهه زمانی، چیزهای زیادی در مورد برنامه‌های پیش روی سونی با پلی استیشن 5 نمی‌دانیم. به جز یک سری بازی‌های فرست پارتی مانند Horizon Forbidden West یا Ratchet & Clank: Rift Apart و دنباله مورد انتظار God of War که حالا مدت نسبتاً زیادی از زمان معرفی آن‌ها می‌گذرد، سونی تقریباً درباره برنامه‌‌های بزرگ خود برای کنسول نسل نهمی PS5 سکوت اختیار کرده است. لذا اینکه اخباری از رونمایی بازی‌های جدید پلی استیشن در آینده‌ی نزدیک به گوش می‌رسد، می‌تواند برای طرفداران بسیار دلگرم کننده باشد.

بنابراین تنها نکته‌ی منفی این خبر این است که حداقل فعلاً نمی‌دانیم سونی چه زمانی را برای صحبت کردن درباره این بازی‌ها در نظر دارد. این شرکت مثل دو سال اخیر تصمیم به کناره‌گیری از حضور در کنفرانس E3 2021 گرفته و می‌دانیم که در رویداد امسال خبری از بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن نخواهد بود. اما سونی همچنان تمایل دارد تا در تابستان سال جاری یک رویداد اختصاصی را برای معرفی پروژه‌های جدید خود برگزار کند. اگرچه در حال حاضر هیچ چیزی تضمین شده نیست، اما برگزاری یک رویداد برای نمایش بازی‌های جدید پلی استیشن در تابستان امسال دور از انتظار نخواهد بود.

نظر شما درباره بازی‌های جدیدی که احتمالاً خیلی زود برای پلی استیشن 5 معرفی خواهند شد، چیست؟ در بخش دیدگاه‌ها ما را از بازی‌هایی که بیشتر برای معرفی آن‌ها هیجان زده هستید، مطلع کنید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده