نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

رکوردشکنی نمایش اخیر Horizon Forbidden West در زمینه تعداد بیننده

نمایش بازی Horizon Forbidden West در State of Play با ۲.۳ میلیون تماشا به پُربیننده‌ترین برنامه‌ی مختص یک بازی انحصاری سونی تبدیل شد.

سرانجام روز گذشته بخش‌هایی از گیم‌ پلی بازی Horizon Forbidden West به نمایش گذاشته شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نمایش بسیار تحسین‌برانگیز و جذابی را شاهد بودیم. بااین‌حال متأسفانه سخنی از زمان انتشار این بازی بسیار مورد انتظار به میان نیامد، اما ظاهراً روند توسعه‌ی آن «طبق برنامه» پیش می‌رود و «خیلی زود» اطلاعاتی از تاریخ انتشار بازی به گوش طرفداران خواهد رسید. صرف‌نظر از این مورد، نمایش Horizon Forbidden West در رویداد State of Play با موفقیتی آشکار همراه بود که حتی طرفداران نمی‌توانستند آن را تصور کنند.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، بنجی-سلز، یکی از تحلیل‌گران مستقل صنعت بازی اعلام کرده است که نمایش بازی Horizon Forbidden West در رویداد State of Play به پُربیننده‌ترین برنامه‌ی اختصاص یافته به یک بازی انحصاری سونی تبدیل شده است. براساس گزارش این تحلیل‌گر، بیش از ۲.۳ میلیون بیننده به تماشای تریلر گیم‌پلی Horizon Forbidden West پرداختند و نمایش بازی Demons Souls با ۲.۲ میلیون بیننده در رتبه‌ی دوم و نمایش بازی Ghost of Tsushima با ۱.۹ میلیون بیننده در رتبه‌ی سوم دیده می‌شود. نمایش بازی‌های The Last of Us Part II و Ratchet and Clank Rift Apart نیز به‌ترتیب ۱.۵ میلیون و ۹۶۰ هزار بیننده داشته است.

بنجی-سلز در توییتی گفت که «قبلاً رویدادهای State of Play با تعداد بیننده‌ی بیشتر از این هم وجود داشته است، اما در آن‌ها چندین بازی در معرض نمایش قرار گرفته بود». باتوجه‌به اینکه بازی Horizon Forbidden West تا به این اندازه باشکوه به نظر می‌رسد، ثبت چنین رکوردی کاملاً منطقی است. تریلر گیم‌پلی اخیر علاوه‌بر فناوری‌های چشم‌گیر بازی به نمایش برخی از ابزارهای جدید الوی و تکنیک‌های قابل استفاده پرداخت؛ بنابراین با عقل جور در می‌آید که ۲.۳ میلیون نفر مایل به تماشای آن باشند. شما می‌توانید در انتهای مطلب توییت بنجی-سلز را مطالعه کنید.

آمار تعداد بینندگان نمایش اخیر Horizon Forbidden West در State of Play

تنها در عرض ۳ ساعت نمایش بازی Horizon Forbidden West در State of Play به پُربیننده‌ترین برنامه‌ی اختصاص یافته به یکی از بازی‌های پلی استیشن تبدیل شد.

  • بازی Horizon Forbidden West با ۲.۳ میلیون تماشا
  • بازی Demons Souls با ۲.۲ میلیون تماشا
  • بازی Ghost of Tsushima با ۱.۹ میلیون تماشا
  • بازی The Last of Us Part II با ۱.۵ میلیون تماشا
  • بازی Ratchet and Clank Rift Apart با ۹۶۰ هزار تماشا

گوریلا گیمز کارت شگفت‌انگیز بود!


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده