// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

نام دنباله بازی God of War هنوز مشخص نشده است

سونی با انتشار یک بیانیه انتخاب نام God of War: Ragnarok برای دنباله‌ بازی خدای جنگ را تکذیب کرد.

چند روز پیش خبری در رسانه‌های مختلف پخش شده بود که می‌گفت سونی بالاخره نام دنباله‌ی God of War سال ۲۰۱۸ را مشخص است و این بازی قرار است همان God of War: Ragnarok نام داشته باشد. وب‌سایت‌ها برای تایید این خبر به تصویری از یکی از اسلایدهای گزارش اخیر سونی استناد کرده بودند که برای ارائه به سرمایه‌گذاران و سهام‌داران این شرکت تهیه شده بود و در آن از این نام درکنار معرفی بازی‌های فرست پارتی دیگر پلی استیشن استفاده شده بود.

نکته‌ی جالب این‌جا بود که حتی فونت به‌کاررفته در نام God of War: Ragnarok در این گزارش با فونتی که در تیزر معرفی این بازی در مراسم PS5 Showcase 2020 به نمایش درآمده بود، یکی بود و همین موضوع کل خبر تایید رسمی این نام را باورپذیرتر کرده بود.

سونی پس از این قضیه بود که نام God of War: Ragnarok را در گزارش مذکور سریعا با نام God of War بدون پسوند و با فونت معمول این مجموعه عوض کرد و گفت که استفاده از نام Ragnarok اشتباهی بوده است. حال آن‌ها در این خصوص به‌صورت رسمی واکنش نشان داده‌ و گفته‌اند نام رسمی دنباله‌ی خدای جنگ هنوز نهایی نشده و آن‌ها فعلا نمی‌توانند از آن رونمایی کنند.

استفاده اشتباهی از لوگو God of War: Ragnarok در گزارش سرمایه‌گذاران پلی استیشن

استفاده‌ی اشتباهی از نام و لوگو God of War: Ragnarok در گزارش اخیرا پلی استیشن برای سرمایه‌گذاران

حذف لوگو God of War: Ragnarok در گزارش سرمایه‌گذاران پلی استیشن

حذف نام و لوگو God of War: Ragnarok و جایگزینی آن با لوگو و فونت معمول مجموعه‌ی خدای جنگ 

نماینده‌ای از سونی طی بیانیه‌ای که در وب‌سایت آی‌جی‌ان منتشر شده، تایید کرده که God of War: Ragnarok در حال حاضر نام رسمی جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی خدای جنگ نیست. البته این نام هنوز هم یکی از نام‌هایی است که ممکن است درنهایت از آن استفاده شود، چراکه این فرد می‌گوید نام نهایی انتخاب نشده است: «نام و لوگو بازی جدید God of War هنوز نهایی نشده است. لوگویی غلط به اشتباه در گزارشی که برای سرمایه‌گذاران‌مان تهیه شده بود، استفاده شد. دوست داریم [در این مورد] اطلاعات بیشتری با شما [در آینده] به اشتراک بگذاریم و بابت سردرگمی ایجادشده عذر می‌خواهیم.»

نسخه‌ی جدید God of War ظاهرا هنوز هم برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. این در حالی است که نه استودیوی سانتا مونیکا و نه سونی غیز از تیزری کوتاه که هیچ‌گونه تصویری از بازی در آن نبود، تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نکرده‌اند و فقط می‌دانیم که پلتفرم مقصد آن پلی استیشن 5 است. البته دراین‌میان گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه این بازی برای پلی استیشن 4 هم منتشر می‌شود، ولی این مورد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باتوجه‌به اینکه اطلاعات و تصاویری تاکنون برای God of War منتشر نشده، عرضه‌ی آن در سال جاری میلادی خیلی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد؛ حتی با اینکه ظاهرا سونی خود را متعهد به انتشار بازی در این بازه‌ی زمانی می‌داند. البته گزارش‌هایی که اخیرا از داخل مجموعه‌ی پلی استیشن منتشر شده، حاکی از این هستند که تاریخ انتشار God of War بعدی به‌صورت غیررسمی عقب افتاده است که خیلی جای تعجب ندارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده