// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰

شایعه: تمرکز نمایش Halo Infinite در E3 2021 روی بخش چندنفره بازی است

جف گراب، روزنامه‌نگار شناخته‌شده از وب‌سایت گیمزبیت به‌تازگی ادعا کرده که تمرکز 343 اینداستریز در E3 2021 روی نمایش گیم‎‌پلی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite خواهد بود.

در مراسم E3 امسال احتمالا باید منتظر نمایش‌ها و معرفی‌های متنوعی از طرف مایکروسافت باشیم. علاوه‌بر نمایش‌های معمول مایکروسافت در این رویداد، کنفرانس مشترک آن‌ها با بتسدا را هم در E3 2021 داریم که خود انتظارات زیادی را از سمت طرفداران ایکس باکس ایجاد کرده است. دراین‌میان اما استودیوی 343 اینداستریز با بازی Halo Infinite در E3 امسال حضور دارد.

آن‌ها در سال گذشته‌ تریلری از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار منتشر کرده بودند که به‌دلیل جلوه‌های بصری نه‌چندان خیره‌کننده‌ی آن، مورد انتقاد طرفداران مجموعه‌ی هیلو قرار گرفت. به همین خاطر، بسیاری از بازیکنان از 343 اینداستریز انتظار دارند که پس از نمایش ناامیدکننده‌ی سال گذشته، این‌بار دمویی کامل از بخش داستانی Halo Infinite با گرافیک بهبودیافته منتشر کند که در آن بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که شاید چنین اتفاقی حداقل در E3 2021 نیفتد.

تصویر بخش چند‌نفره‌ی Halo Infinite با گرافیک بهبودیافته

جف گراب، روزنامه‌نگار شناخته‌شده از وب‌سایت گیمزبیت به‌تازگی درجریان استریمی در توییچ ادعا کرده که آن نمایش طولانی و پرجزئیاتی که طرفداران انتظار دارند در E3 امسال از Halo Infinite ببینند، پخش نخواهد شد و دلیل آن نیز این است که برای تولید چنین ویدیویی باید منابع، هزینه و وقت صرف شود و 343 اینداستریز نمی‌خواسته با تمرکز روی ساخت آن، در روند توسعه‌ی بازی اخلال ایجاد کند. به‌جای یک نمایش مفصل، آن‌ها می‌خواهند بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت را در E3 2021 به طرفداران نشان دهند. گراب همچنین اشاره می‌کند که حالت‌هایی مانند Capture the Flag به بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite بازمی‌گردد و حالت‌های جدید دیگری نیز معرفی خواهند شد.

343 اینداستریز تا به حال گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite را به نمایش نگذاشته است و به‌نظر می‌رسد که رویداد E3 پیش رو، فرصت خوبی باشد که آن‌ها بدون اینکه مجبور باشند یک دمو کامل از بازی بسازند، به معرفی بخش مولتی‌پلیر آن بپردازند. البته در پایان باید خاطر‌نشان کنیم که ممکن است حرف‌های جف گراب به‌طور کامل درست نباشند و درنهایت شاهد نمایش مفصل‌تری از هیلو اینفینیت در E3 2021 باشیم. Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده