// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹

احتمال نمایش تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در E3 2021

ویندوزسنترال می‌گوید بسیاری از بازی‌های انحصاری در دست ساخت ایکس باکس در E3 2021 حضور ندارند، ولی از Senua’s Saga: Hellblade 2 ممکن است تیزری پخش شود.

مراسم E3 2021 تقریبا ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود و در آن شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، بتسدا، نینتندو و یوبیسافت حضور دارند. چشم بسیاری از طرفداران ایکس باکس به کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا دوخته شده و امیدوارند که سرانجام در این رویداد تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از بازی Starfield منتشر شود. البته دراین‌میان بازی‌های انحصاری دیگری در استودیوی‌های دیگر ایکس باکس در حال ساخت هستند که طرفداران این پلتفرم خواهان حضورشان در E3 امسال هستند؛ بازی‌هایی چون Perfect Dark ،Fable ،State of Decay 3 و Senua’s Saga: Hellblade 2.

بااین‌حال، براساس وب‌سایت ویندوزسنترال، به‌نظر می‌رسد که به جز هل‌بلید 2، بیشتر این بازی‌ها در E3 2021 حضور نخواهند داشت. احتمالا سازندگان قصد دارند تیزر از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یا یک ویدیو مستند از پشت صحنه ساخت بازی در E3 نمایش دهند که صرفا به طرفداران یادآوری کرده باشند که بازی همچنان در حال ساخت است. همچنین این‌طور که ادعا می‌شود، در حال حاضر برنامه‌ای برای نمایش یک دمو گیم‌پلی in-engine مفصل از بازی Hellblade 2 وجود ندارد.

دلیل عدم نمایش دمویی از گیم‌پلی بسیاری از بازی‌ها واضح است و به این برمی‌گردد که سازندگان در حال حاضر عمیقا مشغول توسعه خود بازی هستند و نمی‌خواهند وقت و هزینه‌ی خود را برای ساخت نمایشی اختصاصی در E3 صرف کنند. Senua’s Saga: Hellblade 2 برای اولین‌بار در مراسم گیم اورادز ۲۰۱۹ به‌عنوان یک بازی انحصاری ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی معرفی شد. در سال ۲۰۲۰ بود که خبر رسید این بازی توسط موتور آنریل انجین 5 توسعه پیدا می‌کند. در این چندوقت اما به‌جز مواردی محدود، اخبار زیادی از نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی هل‌بلید منتشر نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده