// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

نمایش جوایز E3 2021 معرفی شد

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی، برگزارکننده‌ی E3 از رویدادی رسمی رونمایی کرده که در روز آخر E3 2021 برگزار می‌شود و در آن به مورد انتظارترین بازی‌های شرکت‌های مختلف جایزه اهدا خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار، انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (ESA)، برگزارکننده E3 اعلام کرده که در آخرین روز از مراسم E3 2021 یعنی ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، رویدادی با محوریت اهدای جوایز به بازی‌ها برگزار خواهد شد. در این رویداد به بازی‌هایی که در چهار روز برگزاری E3 نمایش داده شده‌اند، جایزه اهدا می‌شود. برندگان این جوایز با رای سردبیرهای رسانه‌هایی چون آی‌جی‌ان، گیم‌اسپات، پی سی گیمر و گیمزرادار انتخاب خواهند شد. این جوایز به «مورد انتظارترین» بازی‌های توسعه‌دهندگان و ناشران مختلف اهدا می‌شود و همچنین جایزه‌ای نیز به مورد انتظارترین بازی نمایش‌داده‌شده در کل E3 2021 تعلق می‌گیرد.

استنلی پیرلوییس، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ESA در این خصوص می‌گوید: «ما در رویداد امسال با سردبیرهای مهم‌ترین رسانه‌های ویدیو گیمی دنیا برای خلق Official E3 2021 Awards Show همکاری می‌کنیم که در آن مورد انتظارترین بازی‌های E3 امسال مشخص می‌شوند. این رویداد پر از معرفی‌های جدید و اخبار هیجان‌انگیز خواهد بود. در آن همچنین از توسعه‌دهنگان و ناشران خلاق و پیش‌رو قدردانی می‌شود و [فکر می‌کنم این رویداد] می‌تواند پایانی ایده‌آل برای E3 2021 باشد.»

مجری‌گری پخش زنده‌ی E3 امسال برعهده‌ی گرگ میلر، جکی جینگ و الکس مندز ملقب به گلدن‌بوی خواهد بود. در این رویداد قرار است بازی‌هایی از اسکوئر انیکس، گیرباکس، باندای نامکو و شرکت‌های دیگر نمایش داده شود. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، ناشران بزرگ و صاحبان پلتفرم مانند یوبیسافت و مایکروسافت رویداد جداگانه خود را در E3 2021 برگزار خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رویداد اهدای جوایز به مورد انتظارترین بازی‌های E3 امسال چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده