نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱

بانجی به دنبال ساخت یک بازی چندنفره رقابتی

مطابق آگهی شغلی جدیدی که روی وب‌سایت شرکت بانجی قرار گرفته است، مراحل پیش‌تولید بازی مولتی‌پلیر جدید این استودیو آغاز شده است.

استودیوی بانجی (Bungie) در حال توسعه‌ی یک بازی مولتی‌پلیر جدید است. براساس یک موقعیت شغلی که روی وب‌سایت این شرکت قرار گرفته، بازی جدید بانجی در سبک چندنفره PvP خواهد بود؛ به‌این معنا که بازیکنان در این بازی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و برخلاف مجموعه‌ی دستنی، عناصر همکاری و تجربه‌ی اشتراکی مراحل بازی برای کاربرها امکان‌پذیر نخواهد بود. این سبک از بازی‌ها طرفداران زیادی در حوزه ورزش‌های الکترونیکی (eSports) دارند و لیگ‌های رقابتی آن‌ها ماهیانه توجه میلیون‌ها مخاطب را به خود جلب ‌می‌کند.

در متن این آگهی شغلی بانجی از تمایل این استودیو به استخدام برنامه‌نویسان با استعداد برای طراحی سیستم مبارزه «بازی اکشن چندنفره» جدیدی صحبت کرده است. این پروژه هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه است و درباره جزئیات زیادی از آن تصمیم گیری نشده است. هم‌چنین روز گذشته اعلام شد پیتر فابیانو، تهیه‌کننده بازی موفق Resident Evil: Village از شرکت کپکام جدا شده است و به‌عنوان مدیر تولید به استودیوی بانجی ملحق شده است. این امکان وجود دارد که موقعیت جدید فابیانو در بانجی با این پروژه مولتی‌پلیر جدید مرتبط باشد.

تصویری از درون استودیو بانجی

این اولین باری نیست که بانجی اطلاعاتی درباره روند ساخت این بازی منتشر می‌کند. سال گذشته پیت پارسونز، مدیرعامل بانجی از علاقه‌ی خود به توسعه‌ آثار جدیدی در دنیاهای متفاوت از دستنی صحبت کرده بود. طبق سخنان پارسونز این بازی توسط تیم بسیار کوچکی در استودیوی بانجی از حدود سه سال پیش در دست توسعه قرار دارد. این پروژه در دنیای Destiny، مجموعه‌ی مولتی‌پلیر و جهان‌باز بانجی جریان ندارد و علاوه‌بر بخش‌های مولتی پلیر و آنلاین، ظاهرا شخصیت‌های کمدی و عناصر داستانی بخش‌های دیگری از این بازی چندنفره خواهد بود.

 پیش از این بانجی اعلام کرده بود در حال حاضر هیچ‌گونه برنامه‌ای برای انتشار قسمت سوم مجموعه‌‌ی دستینی ندارد و طرفداران این سری برای تجربه‌ی محتوای جدید بازی Destiny 2 باید منتظر انتشار بسته‌های الحاقی بزرگ این بازی بمانند. ساخت یک آی‌پی جدید تا حدودی این امکان را به بانجی می‌دهد تا از مجموعه‌ی دستینی برای مدتی فاصله بگیرد و تجربه‌های خود را در ساخت یک بازی اکشن مولتی‌پلیر سرعتی و مفرح به نمایش بگذارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده