نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

جدایی تهیه‌ کننده Resident Evil از کپکام بعد از ۱۳ سال

پیتر فابیانو تهیه‌کننده بازی Resident Evil: Village در استودیوی کپکام بعد از ۱۳ سال همکاری با این شرکت ژاپنی، خبر جدایی خود و پیوستن به تیم توسعه‌دهندگان بانجی را ازطریق توییتر تأیید کرد.

پیتر فابیانو از قدیمی‌ترین اعضای استودیوی کپکام و تیم توسعه‌دهندگان مجموعه رزیدنت اویل، بعد از ۱۳ سال از این شرکت جدا شده است. فابیانو که براساس اطلاعات درج شده در پروفایل توییتر او، مؤسس Global Production در استودیوی کپکام نیز است، ازطریق حساب توییتر خود این خبر را اعلام کرده است. او در متن خداحافظی خود می‌نویسد:

«خیلی سخت می‌توان این پیام را به بهترین نحو نوشت، بنابراین سعی می‌کنم خیلی ساده بنویسم: از همه‌ی اعضای کپکام تشکر می‌کنم که در طول این ۱۳ سال به من اجازه دادند تا درکنار آن‌ها رشد کنم. بسیار سپاسگزارم و این تجربه را برای همیشه گرامی خواهم داشت. باید از همه‌ی افرادی که خارج از این استودیو نیز از من حمایت کردند، نهایت تشکر را داشته باشم. من پست جدیدی را در شرکت Bungie دریافت کردم و ادامه‌ی ماجراجویی خود را با تیم بسیار خوب این شرکت دنبال خواهم کرد.» وی همچنین متن خود را با اشاره به جمله مشهور «Eyes up guardian» از بازی‌ Destiny 2 به پایان می‌رساند.

پیتر فابیانو

بنابراین فابیانو استودیوی کپکام را ترک کرده تا به تیم سازندگان Destiny در استودیوی بانجی ملحق شود. او در این شرکت به‌عنوان «مدیر دپارتمان تولید» فعالیت خواهد کرد. البته فابیانو اشاره‌ای به پروژه‌ی تحت مدیریت خود نداشته اما اشاره به گاردین‌ها در پیام خداحافظی او نشان می‌دهد که حوزه‌ی کاری فابیانو مطمئناً به بازی‌ شوتر علمی تخیلی Destiny 2 مربوط خواهد شد.

در سایر اخبار مرتبط با بازی Resident Evil Village، گزارشی از فروش و عملکرد فوق‌العاده این بازی را داشتیم که نشان می‌دهد این اثر ترسناک تا امروز بالغ‌بر چهار میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از گذشت تنها چهار روز از زمان عرضه بازی Resident Evil Village، فروش آن از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده بود.

بازی Resident Evil Village

با نگاهی به نظرات منتقدین و گیمرها، به‌نظر می‌رسد کپکام و تیم سازنده بار دیگر توانسته‌اند یک نسخه موفق و محبوبی از سری بازی رزیدنت ایول را در دسترس علاقه‌مندان سرسخت و قدیمی این مجموعه قرار دهند. در همین راستا، شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی در وبسایت زومجی را نیز مطالعه کنید.

در پایان نوبت شما است تا تجربیات خود از بازی Resident Evil Village را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده