نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱

مدیرعامل بانجی از پروژه‌های هیجان انگیز و مخفیانه این شرکت می‌گوید

استودیوی بانجی درحال کار روی چند بازی‌ جدید است که به گفته مدیرعامل این شرکت، «همچنان وعده اتفاقات هیجان انگیزی» را به طرفداران می‌دهد.

پیت پرسونز، مدیرعامل استودیوی بانجی در مصاحبه با وبسایت Metro صحبت‌های تازه‌ای را در خصوص بازی‌های جدید و در دست ساخت این شرکت مطرح کرده است. وی در بخشی از اظهارات خود دراینباره می‌گوید:

«ما حدوداً سه سال پیش کار خود را روی پروژه‌های جدید شروع کردیم که جیسون (جونز)، جانی البرت و زک راسل به همراهی تعدادی از اعضای تیم، اولین اقدامات را استارت زدند. برنامه‌های پیش روی ما، مثل همیشه وعده اتفاقات هیجان انگیزی را به طرفداران می‌دهند. در واقع، از قضا انتظار ما از میزان شکست این پروژه‌های اولیه بالا بوده اما چیزی که در نهایت شاهد اتفاق افتادن آن بودیم، همه افراد تیم را برای آینده هیجان زده کرده است. چیزی که اهمیت دارد این است که این نتایج نه تنها برای ادامه‌ی دنیای Destiny بلکه به دلیل مجموعه بسیار خود و بااستعدادی که برای ارائه این ایده‌های عالی تشکیل شده، از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.»

نمایی از بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2

درحالی که پرسونز درباره تعداد این بازی‌های جدید یا تعداد پرسونلی که روی این پروژه‌ها کار می‌کنند، اطلاعاتی را ارائه نکرده است، در ادامه اضافه می‌کند که «من فکر می‌کنم شما هم در ادامه بسیار هیجان زده خواهید شد. ای کاش که می‌توانستم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارم اما فعلاً تنها به همین مقدار بسنده کنید.»

در مورد بازی Destiny 2 نیز باید به این نکته اشاره کرد که تاریخ آغاز رویداد Destiny 2 Trials of Osiris به دلیل یک سری مشکلات پیش بینی نشده یک بار دیگر عقب افتاده است. بانجی از طریق توییتر اعلام کرده که امکان برگزاری این رویداد مولتی پلیر طبق برنامه ریزی قبلی وجود ندارد. ضمن این که در این توییت اعلام شده که بانجی همچنان مشغول برطرف کردن مشکلات مذکور بوده و هنوز مشخص نیست Trials of Osiris چه زمانی بازخواهد گشت.

گیم پلی بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2

براساس برنامه قبلی توسعه دهندگان بازی دستینی 2، قرار بود بسته الحاقی Trials of Osiris با معرفی چند تغییر نسبت به قبل مجدداً در دسترس قرار بگیرد. این بسته، قبلاً ماکزیمم سطح کاربران در بخش سطح شخصیت و Power Level بازی را افزایش می‌داد.

در گذشته بالاترین لول بازی برای شخصیت‌ها ۲۰ بود و پاور لول خود را نهایت تا ۳۰۰ (که از طریق مادهای بازی به ۳۰۵ نیز می‌رسید) می‌توانستید افزایش دهید و پس از بسته الحاقی Curse of Osiris، می‌توانید سطح شخصیت خود را به ۲۵ برسانید و پاور لول خود را تا ۳۳۰ افزایش دهید. انتظار می‌رود همانند گذشته بازیکنان بتوانند پاور لول خود را به واسطه‌ی مادها به ۳۳۵ نیز برسانند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده