// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷

شایعه: امکان تجربه نسخه آلفا بازی Battlefield 6 در اواسط تابستان

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده به‌تازگی گفته پس از رویداد EA Play Live که آخر تیرماه برگزار می‌شود، دایس و EA نسخه‌ی آلفای بازی Battlefield 6 را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده بود که از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Battlefield در ماه ژوئن (خرداد-تیر) به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد. همچنین می‌دانیم که انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شده است. ویدیویی کوتاه و بی‌کیفیت نیز که گمان می‌رود بخشی از تریلر Battlefield 6 باشد، به‌تازگی در سطح اینترنت منتشر شده است. از طرفی رویداد EA Play Live قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) برگزار شود و این این سؤال مطرح می‌شود که DICE و EA چه برنامه‌ای برای بتلفیلد جدید در این رویداد تدارک دیده‌اند؟

تام هندرسون که یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده بازی‌های بتلفیلد است، می‌گوید در EA Play Live قرار است فاز آلفای بازی معرفی شود. هندرسون در این چندوقت اطلاعات زیادی از بتلفیلد 6 منتشر کرده که البته به‌دلیل غیررسمی بودن، نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها اطمینان حاصل کرد. او حالا ادعا می‌کند که در این رویداد نسخه‌ی آلفای بازی رونمایی می‌شود که احتمالا قرار است کمی پس از آن و در مردادماه، این نسخه از بازی برای دانلود در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. باتوجه‌به اینکه این اولین‌بار نیست دایس دست به چنین کاری می‌زند، شاید طرفداران دوآتشه بتلفیلد باید خود را برای شنیدن چنین خبری در EA Play Live 2021 آماده کنند.

Battlefield 6 برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۱ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌ای موبایلی از بتلفیلد نیز در دست ساخت قرار دارد که قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ منتشر شود و شاید در رویداد پیش‌رو EA باید منتظر ارائه‌ی جزئیاتی از این بازی موبایلی باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده