// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

بازه زمانی عرضه Battlefield 6 مشخص شد

شرکت الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود به بازه زمانی عرضه نسخه جدید Battlefield و همچنین استودیوهای سازنده آن اشاره کرده است.

یکی از مواردی که کاربران بازی‌های تیراندازی اول شخص منتظر آن هستند، معرفی نسخه جدید Battlefield است. درگذشته الکترونیک آرتز تایید کرده بود که نسخه جدید این سری محبوب در دست توسعه است، اما جزئیاتی را از آن منتشر نکرده بود.

این در حالی است که در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز، اشاره‌هایی به بازه زمانی احتمالی نسخه بعدی بتلفیلد و همچنین استودیوهای سازنده آن شده است. در جریان این گزارش مالی الکترونیک آرتز بازی بعدی Battlefield را در برای عرضه در سه‌ماهه سوم سال مالی جاری قرار داده است. این گفته بدین معنا است که در بازه زمانی بین اکتبر تا دسامبر شاهد عرضه آن خواهیم بود.

در ادامه، الکترونیک آرتز در گزارش مالی خود اعلام کرده که این نسخه توسط چهار استودیو EA Dice، کرایتریون، شعبه لس آنجلس دایس و EA Gothenburg در دست توسعه است. همچنین الکترونیک آرتز تایید کرده که Battlefield 2021 برای کنسول‌های نسل قبل و پی سی هم عرضه خواهد شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز در چه زمانی نسخه جدید بتلفیلد را معرفی می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در EA Play Live آینده شاهد معرفی این بازی خواهیم بود؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده