نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰

تصاویر فاش شده از Battlefield 6 به تریلر رونمایی این بازی اشاره دارد

تصاویر بیشتری از بازی Battlefield 6 به بیرون درز کرده است که گویا مربوط به تریلر رونمایی این بازی می‌شود.

به نظر می‌رسد که این روزها موارد جدیدی از بازی Battlefield 6 به‌شکل روزانه به بیرون درز می‌کند. به‌زودی از دنباله‌ی بعدی این مجموعه‌ی تیراندازی اول-شخص شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس رونمایی به عمل می‌آید، اما دیگر صبر طرفداران لبریز شده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نتیجه‌ی آن نیز چیزی جز افشای اطلاعات نیست. مدتی قبل تعدادی تصویر بی‌کیفیت از تریلر رونمایی پیش‌تر دیده نشده بازی بتلفیلد ۶ در دسترس قرار گرفت و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر بیشتری از آن در فضای اینترنت منتشر شده است.

همان‌طور که می‌توان در ردیت مشاهده کرد، چندین تصویر تازه از تریلر رونمایی بازی مورد انتظار Battlefield 6 به بیرون درز کرده است. با اینکه این تصاویر از کیفیت بهتری نسبت به تصاویر لو رفته‌ی قبلی برخوردار هستند، اما هنوز هم کاملاً واضح به نظر نمی‌رسند؛ چرا که یک واترمارک بزرگ آزاردهنده بخش بزرگی از تصاویر را پنهان کرده است. به‌هرشکل، این تصاویر احتمالاً تا حدودی عطش طرفداران عجول مجموعه را سیراب خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را در قالب یک ویدیو تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرده است که در ماه ژوئن سال جاری از بازی Battlefield 6 رونمایی خواهد کرد و براین‌اساس می‌توانیم فرض را بر این بگذاریم که در رویداد EA Play Live جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و برخلاف شایعات پیشین و همان‌طور که شرکت الکترونیک آرتز اخیراً تأیید کرد، شاهد عرضه‌ی آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده