نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۵

فروش و عملکرد فوق‌العاده بازی Resident Evil Village

استودیوی کپکام، خالق بازی Resident Evil Village، ساعاتی پیش طی بیانیه‌ای از فروش و عملکرد فوق‌العاده این نسخه از مجموعه رزیدنت ایول خبر داد.

جدیدترین و آخرین نسخه از سری محبوب رزیدنت ایول تحت عنوان Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه (هفت می) برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 روانه بازار شد.

استودیوی کپکام، خالق این بازی، ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای از میزان فروش و عملکرد موفقیت‌آمیز بازی Resident Evil Village خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده، این اثر ترسناک تا امروز بالغ‌بر چهار میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از گذشت تنها چهار روز از زمان عرضه بازی Resident Evil Village، فروش آن از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده بود.

با نگاهی به نظرات منتقدین و گیمرها، به‌نظر می‌رسد کپکام و تیم سازنده بار دیگر توانسته‌اند یک نسخه موفق و محبوبی از سری بازی رزیدنت ایول را در دسترس علاقه‌مندان سرسخت و قدیمی این مجموعه قرار دهند. حدود دو روز پیش بود که جدول فروش هفتگی انگلستان منتشر شد و شاهد صدرنشینی بازی Resident Evil Village در آن بودیم.

بنابر اطلاعات موجود، به‌زودی باید شاهد محتواهای جدیدی از سری رزیدنت ایول باشیم؛ چراکه کپکام درکنار رونمایی از یک نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 به‌همراه ساخت ریمیک آن، در حال کار روی انتشار اثری تحت عنوان Resident Evil Outrage به‌صورت انحصار زمانی برای کنسول نینتندو سوییچ است.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه بازی Resident Evil Village را تجربه‌ کرده‌اید، نظرات خود درخصوص جدیدترین ساخته کپکام را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده