نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱

Resident Evil 8 بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

استودیوی کپکام، سازنده و ناشر بازی Resident Evil Village، اعلام کرد که این نسخه از مجموعه بیش‌از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی کپکام، سازنده و ناشر بازی Resident Evil Village، با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر به موفقیت این نسخه از مجموعه اشاره کرد. براساس اطلاعات موجود بازی Resident Evil Village تابه امروز بیش‌از سه میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. 

در بخشی از این بیانیه آمده است که میزان فروش مجموعه رزیدنت اویل که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ متولد شد توانسته از مرز صد میلیون نسخه نیز عبور کند. آمار و ارقامی که حتی با گذشت حدود ۲۵ سال از آن زمان همچنان یک موفقیت فوق‌العاده برای تیم سازنده محسوب می‌شود.

«به‌واسطه ۲۵ سالگی مجموعه رزیدنت ایول، کپکام بازی Resident Evil Re:Verse را منتشر خواهد کرد. اثری که درواقع یک بازی اکشن آنلاین چندنفره‌ای است که بازیکنان می‌توانند در قالب شخصیت‌های محبوب این مجموعه به رقابت بپردازند. افرادی که Resident Evil Village را خریداری کرده باشند نیز می‌توانند به‌صورت رایگان بازی Re:Verse را دریافت کنند. کپکام درکنار این موارد برنامه‌های بیشتری برای گسترش برند رزیدنت اویل دارد. برنامه‌ایی ازجمله پخش انیمیشنی با نام Resident Evil: Infinite Darkness توسط نتفلیکس و غیره.»

این روزها به‌نظر می‌رسد روزهای خوش و فراموش‌نشدنی برای طرفداران قدیمی و سرسخت این مجموعه محبوب به حساب می‌آید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده