افزایش قابل توجه تعداد مشترکان سرویس PlayStation Now
PlayStation Now سونی در مقایسه با سرویس گیمینگ دیگر این شرکت یعنی پلی استیشن پلاس از اهمیت پایینتری برخوردار بوده است. بااینحال، این به این معنی نیست که پلی استیشن ناو نتوانسته تعداد درخورتوجهای از کاربران را به خود جذب کند. اینطور که مشخص است، تعداد اعضای این سرویس آرامآرام در حال افزایش است و حالا خبر رسیده که PS Now تا انتهای ماه مارس گذشته (۱۱ فروردین) ۳.۲ میلیون مشترک داشته است. این رقم البته از ۴۷.۶ میلیون مشترک پلی استیشن پلاس خیلی کمتر است، ولی از تعداد مشترکان پلی استیشن ناو در مدت زمان مشابه سال گذشته یک میلیون بیشتر مشترک است.
ممکن است طرفداران پلی استیشن فکر کنند سونی در برنامههای بازاریابی خود خیلی به PlayStation Now بها نمیدهد. بااینحال، اینطور که مشخص شده، سونی سرویس استریم بازی خود را در مسیر رشد میبیند. PS Now پتانسیل این را دارد که گسترش پیدا کند به سرویسی مانند ایکس باکس گیم پس تبدیل شود. سونی گیمینگ ابری را بهطور خاص یکی از راههای گسترش برند پلی استیشن میداند و اشاره میکند که «سرمایهگذاری مداوم» در فناوری ابری درکنار «تمرکز بر ارائهی مستمر و باکیفیت محتوای گیمینگ» میتواند تعداد مشترکان پلی استیشن ناو را افزایش دهد.
چندوقت پیش گزارشهایی منتشر شده بود که میگفت سونی قصد دارد سرویسی برای رقابت با ایکس باکس گیم پس معرفی کند. بااینحال، از آن زمان تاکنون هیچ خبری از این سرویس احتمالی منتشر نشده است. سرویس PlayStation Now در سالهای گذشته بهتر شده، ولی هنوز هم مشکلاتی دارد و مثلا هنوز در کشورهای زیادی در دسترس نیست. البته بهنظر میرسد که پلی استیشن ناو هنوز پتانسیل زیادی برای رشد دارد و شاید سونی قصد داشته باشد آن را در گسترش داده و درواقع بهعنوان رقیب گیم پس معرفی کند.
نظر شما کاربران زومجی دربارهی سرویس PS Now چیست؟ آیا فکر میکنید این سرویس جای رشد بیشتر دارد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.