نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

Uncharted 4 ظاهراً برای پی سی منتشر خواهد شد

براساس اطلاعات فاش شده از گزارش جدید سونی در نشست سرمایه‌گذاران این شرکت، به نظر می‌رسد که بازی Uncharted 4 نیز جزء بازی‌هایی است که برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

سونی در جریان ارائه‌ی گزارش مالی جدید خود در ارتباط با سرمایه‌گذاران این شرکت، بازی Uncharted 4 را در اسلاید بازی‌هایی که برای عرضه در پلتفرم پی سی برنامه‌ریزی شده، دسته‌بندی کرده است. مجموعه بازی‌های Uncharted تاکنون فقط به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن در دسترس بودند. در این تصویر، نام بازی Days Gone نیز دیده می‌شود که هفته‌ی گذشته برای پی سی منتشر شده بود.

این صفحه که با عنوان «مسیر جدید رشد» نام‌گذاری شده، بازی‌های جدیدی که با هدف افزایش بازده سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرست پارتی و «ایجاد جامعه طرفداری جدید برای آی پی‌های سونی» را نشان می‌دهد.

لیست شدن بازی آنچارتد ۴ برای پی سی

با درنظرگرفتن اظهارات قبلی مقامات سونی در خصوص تصمیم این شرکت برای ارائه بازی‌های بیشتر در پلتفرم پی سی، این خبر چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد. اما ظاهراً سونی این خبر را پیش از اعلام رسمی، در گزارش مالی خود فاش کرده است. جیم رایان در مصاحبه‌ی خود با نشریه GQ گفت دو دلیل باعث شده که سونی تصمیم بگیرد بازی‌های بیشتری را برای کامپیوتر پورت کند و گرفتن چنین تصمیمی «خیلی راحت بوده است»؛ یکی اینکه آی‌پی‌های پلی استیشن را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهد و دیگری اینکه پورت کردن بازی‌ها برای پی سی فرایند نسبتا آسانی دارد. 

سونی فردا یک رویداد State of Play را برگزار می‌کند که در آن قرار است از اولین تریلر گیم‌پلی Horizon Forbidden West رونمایی شود. می‌توان انتظار داشت که این خبر هم فردا به‌صورت رسمی منتشر شود. هرچند این فقط در حد یک حدس بوده و مبنع موثقی آن را تأیید یا تکذیب نکرده است. در تاریخ هفت خرداد ماه (۲۸ مِی) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران، کاربران می‌توانند گیم‌پلی هورایزن: فوربیدن وست را در جریان قسمت جدید برنامه State of Play تماشا کنند. البته یک پری‌شو هم برای این برنامه درنظر گرفته شده که راس ساعت ۸:۳۰ شب ۶ خرداد ماه پخش می‌شود.  

علاقه‌مندان می‌توانند به‌واسطه‌ی کانال توییچ پلی استیشن یا ازطریق کانال یوتیوب پلی استیشن، رویداد State of Play را تماشا کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده