// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۳

رونمایی از گیم پلی بازی Horizon: Forbidden West در قسمت جدید State of Play

حساب کاربری توییتر گوریلا گیمز اعلام کرده که در قسمت جدید برنامه State of Play، شاهد گیم‌پلی بازی Horizon: Forbidden West خواهیم بود.

سال گذشته بود که بازی Horizon: Forbidden West معرفی و مشخص شد که جدا از پلی استیشن 5، کاربران پلی استیشن 4 هم می‌توانند در زمان عرضه جدیدترین نسخه از مجموعه هورایزن را تجربه کنند. 

بااین‌حال هنوز تریلر و اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس قرار نگرفته است و کاربران بیش‌ازپیش خواهان انتشار جزئیات بیشتر از Horizon: Forbidden West هستند. این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر گوریلا گیمز (Guerilla Games)، سازنده هورایزن، با انتشار یک توییت اعلام کرده که بامداد جمعه شاهد تریلر گیم‌پلی این بازی خواهیم بود.

به‌عبارتی در تاریخ هفت خرداد ماه (۲۸ مِی) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران، کاربران می‌توانند گیم‌پلی هورایزن: فوربیدن وست را در جریان قسمت جدید برنامه State of Play تماشا کنند. البته یک پری‌شو هم برای این برنامه درنظر گرفته شده که راس ساعت ۸:۳۰ شب ۶ خرداد ماه پخش می‌شود. متایس دی جونگه، کارگردان Horizon: Forbidden West، در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده «این رونمایی، تلاش واقعی یک تیم را به نمایش می‌گذارد و ما برای نمایش آن بسیار هیجان‌زده‌ایم. ما می‌خواهیم این دستاورد را به کاربرانی که از Horizon Zero Dawn با الوی بوده‌اند یا آن دسته از کاربرانی که تنها جهان بازی را می‌شناسند، به اشتراک بگذاریم و برای انجام آن نمی‌توانیم صبر کنیم.»

علاقه‌مندان می‌توانند به‌واسطه‌ی کانال توییچ پلی استیشن یا ازطریق کانال یوتیوب پلی استیشن، رویداد State of Play را تماشا کنند که ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی بازی Horizon: Forbidden West را نمایش می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین انتظار می‌رود در این رویداد شاهد رونمایی از تاریخ انتشار دقیق بازی هم باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده