نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲

احتمال پخش تریلر جدید بازی Avowed در E3 2021

براساس ادعای یکی از فعالان حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، در نمایشگاه E3 2021 احتمالا تریلر جدیدی از بازی Avowed پخش خواهد شد.

باتوجه به اینکه زمان زیادی تا شروع رویداد E3 2021 باقی نمانده و شایعاتی از برگزاری کنفرانس مایکروسافت در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) به گوش می‌رسد، این روزها بسیاری پیش‌بینی‌های خود از حضور و عدم حضور بازی‌های ایکس باکس را بازگو می‌کنند. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، یکی از بازی‌های انجصاری پلتفرم‌های ردموندی‌ها که توسط استودیوی بازی‌سازی آبسیدین در حال توسعه است، بازی اول‌شخص نقش‌آفرینی Avowed نام دارد.

اثری که به‌صورت رسمی سال گذشته معرفی شده و این روزها از عدم حضور آن در E3 2021 صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود. در حالیکه چندی پیش جف گراب، یکی از فعالان مطرح حوزه بازی‌های ویدیویی از عدم حضور بازی Avowed در E3 2021 خبر داده بود، اما ساعاتی پیش یکی دیگر از اینسایدرهای شناخته شده به‌نام Sponger در ResetEra این موضوع را تکذیب کرد. 

«من از صحبت‌های اخیر گراب درخصوص غیبت بازی Avowed در رویداد E3 امسال کمی تعجب کردم. براساس اطلاعاتی که در اختیار دارم، رویداد پیش‌رو مکانی برای حضور و نمایش تریلر جدیدی از Avowed خواهد بود. روند توسعه بازی کاملا طبق برنامه پیش می‌رود و شرایط آن عالی است.

هدف من به‌هیچ عنوان این نیست که حدس و گمان خاصی بزنم. باتوجه به سابقه خوب گراب، صحبت‌های او می‌تواند درمورد برنامه‌ریزی باشد؛ اما شرایط بازی Avowed کاملا خوب است و امسال نمایشی از آن خواهیم دید. باتوجه به صحبت‌هایی که داشته‌ام، اعتقاد من این است که در رویداد E3 2021 شاهد نمایش یک گیم‌پلی از بازی خواهیم بود.»

حال باید منتظر ماند و دید کمتر از سه هفته آینده و با شروع E3 آیا مایکروسافت و استودیوی آبسیدین برخلاف صحبت‌های گراب از تریلر جدید بازی Avowed رونمایی خواهند کرد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده