// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

راک استار گیمز به صورت جدی وارد صنعت موسیقی شد

راک‌استار گیمز با همکاری کلاب اسپانیایی معروف CircoLoco لیبل ضبط موسیقی خود را به نام CircoLoco Records راه انداخته و اولین آلبوم آن نیز قرار است تا تقریبا دو هفته دیگر منتشر شود.

شرکت Rockstar Games در خرید لایسنس موسیقی‌های مختلف برای بازی‌هایش تاریخچه‌ای طولانی دارد و در هر نسخه‌ای از مجموعه‌ی GTA شاهد ایستگاه‌هایی رادیویی هستیم که موسیقی‌های متنوعی را از سبک‌های مختلف پخش می‌کنند و می‌توان گفت که بیشتر آن‌ها بسیار معروف هستند.

البته راک‌استار گیمز ساندترک‌هایی هم با همکاری گروه‌های موسیقی به‌صورت اختصاصی برای بازی‌های خود می‌سازد که تقریبا همگی کیفیت بالایی دارند. یکی از مثال‌های آن نیز موسیقی‌های متن بازی GTA 5 است که بیشتر آن‌ها با همکاری گروه Tangerine Dream ساخته شدند. این گروه آلبوم‌هایی در سبک الکترونیک در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی روانه‌ی بازار کرده بود که اتفاقا در آن زمان بسیار محبوب شدند.

بااین‌حال، ظاهرا راک‌استار گیمز به این‌ها بسنده نکرده و قصد دارد به‌صورت جدی وارد صنعت موسیقی شود و در همین راستا لیبل ضبط موسیقی خود را راه‌اندازی کرده‌ است. راک‌استار گیمز و کلاب معروف CircoLoco در ابیزاِ اسپانیا به‌تازگی اعلام کرده‌اند که با همکاری یکدیگر لیبل موسیقی CircoLoco Records را تشکیل داده‌اند و قصد دارند در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) چند قطعه‌ی اول خود را منتشر کنند.

پس از این در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) با انتشار چند قطعه‌ی دیگر آلبوم کامل آن‌ها به نام 'Monday Dreamin عرضه خواهد شد. این آلبوم در حال حاضر در آی‌تیونز و بندکمپ قابل پیش‌خرید کردن است. همچنین نسخه‌ی پری‌ویو آن نیز در اسپاتیفای موجود است. علاوه‌بر این، قرار است نسخه‌ای از این آلبوم به‌صورت صفحه در دسترس علاقه‌مندان خاص قرار بگیرد. ویدیویی نیز برای معرفی لیبل CircoLoco Records منتشر شده که در صورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب تماشا کنید.

اولین آلبوم لیبل CircoLoco Records به نام 'Monday Dreamin

نیک بنتی از کلاب سیرکولوکو در خصوص این همکاری با راک‌استار گیمز می‌گوید: «هم سیرکولوکو و هم راک‌استار علاقه‌ی خاصی به موسیقی دارند و به همین خاطر همکاری ما با راک‌استار و برداشتن چنین قدمی خیلی طبیعی به‌نظر می‌رسد. اولین آثاری که منتشر می‌کنیم، نماینده‌ی ۲۲ سال تاریخ سیرکولوکو به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای موسیقی الکترونیک است. البته ما در آینده می‌خواهیم همکاری‌های جدیدی شکل دهیم و چند کراس‌اور داشته باشیم و به‌دنبال افراد بااستعدادی بگردیم تا این پلتفرم را در اختیارشان بگذاریم. درکل می‌خواهیم دسترسی خود را به هنرمندان جدید بیشتر کنیم.»

در آلبوم 'Monday Dreamin هنرمندانی مانند Luciano ،Seth Troxler ،Lost Souls of Saturn و Tokimonsta همکاری کرده‌اند که تقریبا همگی آن‌ها قبلا با کلاب سیرکولوکو کار کرده بودند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بااینکه هر دو شرکت راک‌استار گیمز و سیرکولوکو پیش‌تر در صنعت موسیقی دستی داشته‌اند، ولی این اولین‌بار است که به‌صورت رسمی وارد آن می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این همکاری چیست؟ آیا فکر می‌کنید قرار است موسیقی‌های جذاب‌ و اختصاصی بیشتری در GTA 6 بشنویم؟ نظرات خود را ما با و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده