نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

تاریخ انتشار نسخه نسل نهمی بازی GTA V

به‌گفته راک‌استار، بازی GTA V پاییز امسال برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر خواهد شد. با تاریخ عرضه دقیق و جزییات بیشتر همراه زومجی باشید.

بازی GTA V اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و با عرضه کنسول‌های نسل هشتمی، این بازی برای این پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار گرفت و کماکان هم به فروش عالی خود ادامه داد. به همین دلیل هم دور از انتظار نبود که این بازی، برای یک نسل دیگر هم همراه گیمر‌ها باشد و مطابق انتظار، راک‌استار هم مدتی پیش رسما این موضوع را تایید کرد و امروز هم تاریخ عرضه دقیق نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 اعلام شده است. 

بر این اساس، بازی GTA V قرار است ۲۰ آبان امسال (۱۱ نوامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود و در این روز، نسخه مستقل GTA Online هم برای این پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه مستقل GTA Online برای مدت سه ماه یعنی تا فوریه ۲۰۲۲، برای پلی استیشن 5 رایگان خواهد بود. 

به‌گفته راک‌استار، نسخه نسل نهمی GTA V ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت که البته جزییات دقیقی از این ویژگی‌ها اعلام نشده است. البته که این شرکت چندی پیش گفته بود که این نسخه از قدرت بالای کنسول‌های جدید برای ارائه جلوه‌های بصری بهتر و عملکرد مناسب‌تر بهره خواهد برد تا روان‌ترین و بهترین تجربه ارائه‌شده از این اثر تا به امروز را شاهد باشیم. 

درنهایت، راک‌استار اعلام کرده که کاربران نسخه نسل نهمی بازی، یک سری موارد جذاب در آپدیت تابستانی GTA Online خواهند داشت و همینطور به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه بازی GTA 3، علاقه‌مندان مجموعه می‌توانند منتظر سورپرایز‌هایی باشند که برخی از آن‌ها مربوط‌به GTA Online خواهند بود. مدتی است که شایعه‌هایی مبنی بر احتمال عرضه ریمستر GTA 3 به‌گوش می‌رسند و شاید بتوان سورپرایز‌های اشاره‌شده را به این مورد هم ربط دارد؛ هرچند که هنوز چیزی رسمی و مشخص نیست.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده