// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۶

احتمال در دست ساخت بودن بازی Tony Hawk جدید

به نظر می‌رسد که عضو یک گروه موسیقی راک به شکل ناخواسته برنامه‌های اکتیویژن برای ساخت و عرضه‌ی یک قسمت دیگر از سری بازی Tony Hawk's Pro Skater را فاش کرد.

جس مارگرا، درامر گروه موسیقی CKY به‌تازگی مهمان برنامه Behind Closed Doors شده بود و در بخشی از گفت‌وگو سراغ صحبت راجع به روش‌های درآمدزایی برای بند جدا از فروش مستقیم آلبوم‌ها و آهنگ‌ها به مردم رفت: «اکنون منبع درآمد اصلی شما برگزاری تورها است. همچنین باید به‌شدت برای بستن قراردادها تلاش کنید؛ فروش لایسنس استفاده از آهنگ‌ها در مواردی همچون بازی‌های ویدیویی. چون آن هم یک روش دیگر برای کسب درآمد است».

مصاحبه‌کننده برای تایید خطاب به جس می‌گوید که مثلا آهنگ 96Quite Bitter Beings از این گروه در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3، محصول سال ۲۰۰۱ میلادی شنیده شد. مارگرا هم پاسخ می‌دهد: «بله و باور دارم که آهنگ ما در بازی جدید این مجموعه هم که عرضه خواهد شد، قرار می‌گیرد».

یگ اسکیتر در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

شاید عده‌ای بگویند که او همچنان مشغول اشاره به بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 است؛ ریمستر تحسین‌شده‌ای که به‌زودی برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. ولی جنس گفت‌وگو در ادامه باعث می‌شود که احساس کنیم وی واقعا مشغول اشاره به یک بازی اسکیت تونی هاوک جدید بود. تازه اصلا موسیقی گروه CKY در بازی Tony Hawk’s Pro Skater و قسمت دوم این مجموعه وجود ندارد. آیا قرار است اکتیویژن یکی از آهنگ‌های این گروه را با یک بسته‌ی الحاقی به ریمستر بیاورد؟ دیگر بعید به نظر می‌رسد. اکتیویژن هم شایعات پخش‌شده بعد از این مصاحبه را رد یا تایید نمی‌کند.

فروش بسیار خوب بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 می‌تواند توجه اکتیویژن به مجموعه بازی ورزشی مورد بحث را به‌شدت افزایش دهد. در نتیجه غیرممکن نیست که غول ثروتمند دنیای ویدیوگیم به‌دنبال ساخت دنباله جدید بازی Tony Hawk’s Pro Skater یا ریمستر یکی دیگر از بازی‌های قدیمی مجموعه باشد. جالب این‌جا است که در گذشته هم دیده‌ایم که یک گروه موسیقی به اشتباه خبر در دست ساخت بودن یک بازی Tony Hawk’s Pro Skater را فاش کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده