// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱

تخفیف ۱۰ دلاری اپیک گیمز استور برای تعداد بسیار زیادی از بازی‌ ها

تک‌تک بازی‌هایی که قیمتی بالاتر از ۱۴.۹۹ دلار دارند، حالا می‌توانند با ۱۰ دلار تخفیف در اپیک گیمز استور توسط گیمرها خریداری شوند. حتی اگر از قبل هم تخفیف‌خورده باشند.

اپیک گیمز استور به دادن پیشنهادهای مالی هیجان‌انگیز به بازیکنان ادامه می‌دهد. حالا اپیک اعلام کرد که تا ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۷ خرداد (۱۷ ژوئن) به وقت ایران، بازیکن‌ها می‌توانند از کوپن تخفیف هم بهره ببرند که باتوجه‌به ریجن اکانت شما ۱۰ دلار، ۱۰ پوند یا ۱۰ یورو به گیمر تخفیف می‌دهد. برای به‌دست آوردن یک کوپن باید وارد اکانت اپیک گیمز خود شوید و گزینه‌ی GET MY EPIC COUPON را بزنید. جالب این‌جا است که حتی اگر یک بازی در Mega Sale اپیک گیمز استور با تخفیف بسیار زیاد به فروش برسد، باز می‌توان موقع خرید آن از این ۱۰ دلار تخفیف بیشتر هم استفاده کرد؛ فقط باید قیمت بازی بالاتر از حد مشخص‌شده (۱۴.۹۹ دلار/۱۴.۹۹ یورو/۱۳.۹۹ پوند) باشد.

اپیک گیمز استور به ازای هر بازی که قبلا پیش‌خرید کردید و در این بازه‌ی زمانی عرضه می‌شود هم به شما ۱۰ دلار پول می‌دهد!

به یاد داشته باشید که این کوپن تخفیف برای دریافت خود بازی‌ها به کار می‌آید؛ نه دی‌ال‌سی، سیزن پس یا خریدهای درون‌برنامه‌ای. اما فکر نکنید که شما فقط یک کوپن تخفیف ۱۰ دلاری/۱۰ یورویی/۱۰ پوندی دریافت می‌کنید. بلکه به محض استفاده از یک کوپن برای خرید یک بازی، اپیک گیمز استور کوپن بعدی را به شما می‌دهد که می‌توانید برای خرید بازی ویدیویی بعدی از آن بهره ببرید. در حقیقت تا پیش از رسیدن زمان مشخص‌شده شما می‌توانید هر تعداد بازی ویدیویی را که می‌خواهید با تخفیف یادشده از اپیک گیمز استور خریداری کنید!

اپیک گیمز پا را از این حد و اندازه هم فراتر گذاشته است. اگر شما یک بازی ویدیویی را در اپیک گیمز استور پیش‌خرید کرده باشید و آن بازی در این بازه‌ی زمانی (از الآن تا ۲۷ خرداد) عرضه شود، اپیک گیمز استور به محض عرضه‌ی آن بازی واقعا ۱۰ دلار/۱۰ یورو/۱۰ پوند به حساب شما می‌افزاید. زیرا این حقیقت را در نظر می‌گیرد که اگر از تخفیف مورد بحث خبر داشتید، برای خرید آن با تخفیف صبر می‌کردید.

به‌تازگی اپیک گیمز استور بازی NBA 2K21 را به‌صورت کامل رایگان کرد. به این معنی که اگر تا پیش از پایان یافتن زمان مشخص‌نشده آن را در اپیک گیمز استور بگیرید، دیگر تا ابد صاحب این بازی در فروشگاه دیجیتالی مورد بحث هستید. کمتر از یک هفته‌ی دیگر هم بازی رایگان بعدی اپیک گیمز استور مشخص می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده