// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳

بازی NBA 2K21 در فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز رایگان شد

اپیک گیمز استور بازی NBA 2K21 را رایگان کرده است. در صورتی که این بازی ورزشی را در زمان مشخص‌شده به‌صورت رایگان به اکانت خود در اپیک گیمز استور اضافه کنید، دیگر همواره صاحب آن هستید.

اگر به بازی بسکتبال NBA 2K21 علاقه دارید و هنوز موفق به تهیه‌ی قانونی آن روی کامپیوترهای شخصی نشده‌اید، همین حالا به اپیک گیمز استور بروید و بازی NBA 2K21 را به اکانت خود اضافه کنید. شما برای انجام این کار تا تاریخ ۲۷ مِی (۶ خرداد) فرصت دارید. همچنین باید بدانید گیمرهایی که بازی NBA 2K21 را ازطریق اپیک گیمز استور تجربه کنند، هیچ مشکلی در کراس‌پلی با گیمرهای NBA 2K21 در استیم ندارند. نام بازی رایگان بعدی اپیک گیمز استور هم چند روز بعد اعلام می‌شود.

شرکت تیک-تو گفت به‌زودی یک آپدیت جدید برای بازی NBA 2K21 عرضه می‌کند که یونیفورم‌های جدید برای بازیکنان ورزش بسکتبال بانوان، تم تابستانی برای 2K Beach و جزئیات تازه برای محل‌های برگزاری مسابقات را به آن اضافه می‌کند. همچنین گیمرها باید انتظار برقراری تعادل بیشتر در بخش‌های مختلف بازی و آغاز رویدادهای متفاوت در این بازی ورزشی با آغاز تابستان را داشته باشند.

بازی NBA 2K21 از انتظارات شرکت تیک-تو هم فراتر رفت و تا به امروز بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. بازیکن‌ها نیز طی ماه‌های اخیر به مراتب بیشتر از قبل پول خود را در سری بازی NBA 2K خرج کرده‌اند. شرکت تیک-تو باتوجه‌به اینکه روزانه بیشتر از ۲.۳ میلیون نفر مشغول تجربه بازی NBA 2K21 هستند، اعلام کرد که حالا فرصت را برای گسترش بیشتر این مجموعه مناسب می‌داند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده