// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

بازی Psychonauts 2 قطعا امسال عرضه می‌شود

سال‌ها از رونمایی سایکوناتز 2 توسط استودیو دابل فاین می‌گذرد. ولی سازندگان برای بار دوم به شکل رسمی اعلام کردند که بازی Psychonauts 2 در سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد.

بعد از چند تأخیر، گیمرها همچنان منتظر اعلام تاریخ رسمی و دقیق عرضه‌ی بازی Psychonauts 2 هستند. تیم شیفر به‌تازگی اعلام کرد که بازی سایکوناتز 2 به آخرین مراحل ساخت رسیده است و مدتی بعد هم استودیو دابل فاین گفت که محصول مورد بحث قطعا امسال از راه می‌رسد. حالا اکانت رسمی استودیو دابل فاین برای تاکید مجدد نوشت: «و دوباره: بازی امسال عرضه می‌شود».

بازی Psychonauts 2 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. به‌تازگی چند تصویر رسمی از بازی سایکوناتز 2 منتشر شد و البته می‌دانیم که ساخته‌ی جدید دابل فاین، موضوع اصلی پرونده‌ی جدیدترین شماره‌ی مجله گیم اینفورمر خواهد بود. با این اوصاف می‌توان انتظار پخش یک تریلر جدید از بازی Psychonauts 2 در E3 2021 و اعلام تاریخ عرضه‌ی آن را داشت.

دابل فاین در گیم اواردز 2015 به معرفی بازی Psychonauts 2 پرداخت. حالا پس از چند تأخیر به نظر می‌آید که بالاخره امسال دنباله‌ی بازی Psychonauts، محصول سال ۲۰۰۵ را تجربه خواهیم کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده