// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹

سه تصویر جدید از بازی Psychonauts 2 استودیو دابل فاین

بازی Psychonauts 2 به کارگردانی تیم شیفر در سال ۲۰۲۱ میلادی پس از مدت‌ها انتظار کشیدن طرفداران عرضه خواهد شد. حالا می‌توان سه تصویر جدید از این بازی پلتفرمر را مشاهده کرد.

استودیو بازی‌سازی دابل فاین که در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط مایکروسافت خریداری شد و تحت برند Xbox Game Studios قرار گرفت، به‌تازگی قول داد که بازی Psychonauts 2 را در سال ۲۰۲۱ میلادی به‌دست گیمرها برساند. اکنون حدودا ۶ سال از معرفی سایکوناتز 2 می‌گذرد. راستی خود بازی Psychonauts در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شد. پس عملا کمتر از ۸ ماه دیگر، بازیکن‌ها می‌توانند مشغول تجربه‌ی دنباله‌ی یک بازی پلتفرمر محبوب بشوند که ۱۶ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد.

در هر سه تصویر جدید منتشرشده می‌توان شخصیت Raz را دید. همچنین بازتاب نور روی سطح براق هم نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی نسخه‌های نسل ۹ بازی Psychonauts 2 از ری تریسینگ است. تیم شیفر مدتی قبل گفت که بعد از پشت سر گذاشتن این مسیر سخت و پیچیده، بالاخره دابل فاین می‌تواند سایکوناتز 2 را همان‌گونه که باید تحویل گیمرها دهد.

تعداد زیادی از کشورها مقابل شخصیت Raz در بازی سایکوناتز 2

شخصیت Raz و انعکاس نور روی زمین در بازی سایکوناتز 2 استودیو دابل فاین

بازی Psychonauts 2 به مانند بازی Psychonauts یک محصول مولتی‌پلتفرم خواهد بود و می‌توان آن را روی ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی تجربه کرد. البته نسخه‌ی نسل ۹ در انحصار ایکس باکس سری ایکس/اس است و PS5 می‌تواند همان نسخه‌ی PS4 بازی را اجرا کند. حالا باید صبر کرد و دید که ایکس باکس دقیقا چه تاریخی را برای عرضه‌ی بازی سایکوناتز 2 در نظر گرفته است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده