نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱

ثبت رکورد فروش فوق‌العاده دو بازی GTA V و Red Dead Redemption 2

آمار و ارقم ارایه شده توسط شرکت Take-Two Interactive، خبر از میزان فروش ۱۴۵ میلیون نسخه‌ای بازی GTA V و ۳۷ میلیون نسخه بازی Red Dead Redemption 2 می‌دهند.

روز گذشته شرکت تیک تو (Take-Two Interactive) گزارش مالی خود را ارایه داد که نشان از ثبت رکورد فوق‌العاده دو بازی محبوب GTA V و Red Dead Redemption 2 می‌دهد. 

براساس اطلاعات و آمار و ارقام منتشر شده، در حال حاضر بازی Grand Theft Auto V بیش‌از ۱۴۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این موفقیت برای یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگ این شرکت بازی‌سازی نیز صدق می‌کند؛ به‌طوریکه بازی Red Dead Redemption 2 نیز توانسته فروش خود را از مرز ۳۷ میلیون نسخه عبور دهد.

علاوه‌بر این موضوع، به‌نظر می‌رسد کاربران به دو بازی Grand Theft Auto Online و Red Dead Online نیز علاقه زیادی دارند؛ چراکه هر دو از نظر تعداد کاربران فعال توانسته‌اند رکوردهایی را ثبت کرده و فراتر از انتظار عمل کنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آخرین به‌روزرسانی از میزان فروش این دو بازی برمی‌گردد به حدود سه ماه گذشته که در آن زمان بازی GTA 5 بالغ‌بر ۱۴۰ میلیون و Red Dead Redemption 2 نیز رکورد ۳۶ میلیون نسخه به نام ثبت کرده بودند.

اکنون که صحبت از آمار و ارقام فروش بازی‌ها شده، چندی پیش مشخص شد که بازی Civilization VI حدود یازده میلیون نسخه به فروش رفته است. اشتراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو، اعلام کرد که استودیوی بازی‌سازی Firaxis Games چندین پروژه جذاب در دست ساخت دارد که در سال جاری روانه بازار خواهند شد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم از طرفداران این دو بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آینده آن‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده